اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان نهاوند:

توزیع ۵۰۰ بسته فرهنگی به مناسبت هفته حجاب و عفاف در نهاوند

توزیع ۵۰۰ بسته فرهنگی به مناسبت هفته حجاب و عفاف در نهاوند
انسیه سیف گفت: برنامه های هفته عفاف و حجاب با اجرای پویش ها و برنامه های متنوع در فضای مجازی اجرا می شود و در این هفته برای تشویق بانوان به استفاده از حجاب برتر ۵۰۰ بسته فرهنگی توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انسیه سیف، مسئول بسیج جامعه زنان نهاوند در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی دشمنان برای ضربه زدن به اعتقادات و باورهای اسلامی جوانان و بی هویت کردن این قشر اهمیت عفاف و حجاب در جامعه بیشتر مشخص می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی افزود: دشمنان دین با اقدامات و هزینه های فراوان و با استفاده از ابزارهای رسانه ای درصدد اجرای نقشه های شوم خود بر ضد عفاف و حجاب و ارزش های جامعه هستند.

,

مسئول بسیج جامعه زنان ادامه داد: امروز وظیفه همه ما گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه و مبارزه علیه طراحی های دشمنان در این بخش است.

,

سیف بیان کرد: هرساله در هفته عفاف و حجاب برنامه های متنوعی در شهرستان نهاوند اجرا می شد که امسال با توجه به شرایط کرونایی بیشتر برنامه ها در فضای مجازی اجرا می شود.

,

وی با بیان اینکه پویش ها و برنامه های جدیدی به همراه مسابقات در فضای مجازی برگزار می شود، گفت: برگزاری نمایشگاه عکس و پویش چادر اولی ها به همراه مسابقه نقاشی با موضوع عفاف و حجاب و انتشار مطالب و عکس نوشته ها با این مضمون از برنامه های این هفته است.

,

مسئول بسیج جامعه زنان نهاوند اظهار داشت: در این هفته غرفه عرضه چادر و محصولات مرتبط با عفاف و حجاب در حوزه علمیه خواهران نهاوند با تخفیف ویژه در خدمت بانوان است.

,

سیف به دیگر برنامه های این هفته اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط کرونایی مراسم اجتماع عفاف و حجاب امسال برگزار نمی شود و با همکاری خواهران نهاوندی رزمایش کمک مومنانه برای کمک به نیازمندان اجرا می شود.

,

وی گفت: با همکاری خواهران بسیجی نهاوند در این هفته توزیع اقلام بهداشتی و فرهنگی و اهدای جهیزیه به افراد نیازمند برنامه ریزی شده و برای تشویق به استفاده از حجاب برتر ۵۰۰ بسته فرهنگی به همراه اقلام مرتبط با حجاب در شهرستان توزیع می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه