اخبار داغ

بانوی ورزشکار معلول شیروانی:

غیرت بانوان ایرانی را می ستایم

غیرت بانوان ایرانی را می ستایم
هانیه صداقت بانوی معلول جسمی حرکتی شدید گفت: حجاب به منزله پرچم حیات اجتماعی اسلام است و مسئولیت و افتخار برافراشته نگهداشتن این پرچم، بردوش زنان و مردان مؤمن و مسلمان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هانیه صداقت متولد سال ۱۳۶۴ و کارشناس کامیپوتر شاخه نرم افزار که در یکی از مراکز بهزیستی شیروان مشغول به کار است، درگفتگو با پایگاه خبری شیروان  اظهار داشت: فعالیت ورزشی خودم را از سال ۹۴ با هیات جانبازان و معلولین شروع کردم و در دو رشته دومیدانی و تیراندازی با کمان فعالیت میکنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هانیه صداقت متولد سال ۱۳۶۴ و کارشناس کامیپوتر شاخه نرم افزار که در یکی از مراکز بهزیستی شیروان مشغول به کار است، درگفتگو با , پایگاه خبری شیروان  , پایگاه خبری شیروان  , پایگاه خبری شیروان, اظهار داشت: , اظهار داشت: , اظهار داشت: , فعالیت ورزشی خودم را از سال ۹۴ با هیات جانبازان و معلولین شروع کردم و در دو رشته دومیدانی و تیراندازی با کمان فعالیت میکنم.,

وی ادامه داد: در سال 95 به عنوان تنها نماینده دونده استان به مسابقات کشوری دومیدانی  اعزام شدم و موفق به کسب مقام سوم در  ماده دوی صد متر شدم.

,

این بانوی ورزشکار شیروانی اضافه کرد: همچنین در سال ۹۸ مجددبه مسابقات کشوری دومیدانی اعزام شدم ولی بعلت ادغام کلاس ها از کسب مدال محروم شدم.

,

 

,

, ,

 

,

صداقت خاطرنشان کرد: تاکنون موفق به شرکت در مسابقات جهانی نشدم لیکن از اینکه می بینم بانوان ایرانی با پوشش اسلامی همپای سایر ورزشکاران جهان در میادین قهرمانی افتخار آفرینی می کنند احساس غرور میکنم و غیرت بانوان ایرانی را می ستایم.

,

 

,

وی یادآور شد:  بسیاری فکر می کنند که زنان مسلمان در عرصه ورزش حضور پررنگی ندارند و اصولا ورزش نمی‌کنند اما در سالهای اخیر، افزایش حضور موفق زنان محجبه ورزشکار در مسابقات بین المللی باعث شده که همه جهانیان این باور را بپذیرند که ورزشکاران مسلمان زن، ورزش را در عین حفظ حجاب، حق مسلم خود می‌داند.

,

 

,

 صداقت بیان داشت: حجاب به منزله پرچم حیات اجتماعی اسلام است و مسئولیت و افتخار برافراشته نگهداشتن این پرچم، بردوش زنان و مردان مؤمن و مسلمان است.

,

 

,

این بانوی ورزشکار شیروانی گفت: برنامه ام‌ برای آینده ادامه فعالیت در رشته تیراندازی است چرا که این رشته باعث تمرکز و نشاط بیشتر روحیه ام می شود.

,

 

,

وی در انتها عنوان کرد: باتوجه به اینکه استعدادهای نهفته فراوانی در رشته های مختلف ورزشی در بین جوانان و نوجوانان شهر وجود دارد پیشنهاد می کنم تا کلاسهای استعدادیابی بیشتری برگزار شود و همچنین مسابقات ورزشی درون شهری بیشتری برگزار شود تا علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی مردم، شناختن استعدادهای خاص ورزشی با سهولت صورت گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/حق بین

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه