اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه:

بی حجابی موجب رقابت ناسالم زنان در خودنمایی شده است

بی حجابی موجب رقابت ناسالم زنان در خودنمایی شده است
مریم معین الدینی گفت: بی حجابی موجب رقابت ناسالم زنان در خود آرایی و خودنمایی شده است تا جایی که زنان بخشی از تمرکز خود را به خود آرایی و آرایش معطوف کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، مریم معین الدینی استاد حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار ما به توصیف چادر در قرآن به عنوان یک پوشش برای زنان مومن اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن و در آیه ۵۹ سوره ی احزاب  چادر را به عنوان حجاب برای زنان مومن دانسته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اشاره به این که پوشش چادر امری الهی است، ادامه داد: در این آیات پوشیدن چادر امر شده و خداوند خطاب به پیامبر مطرح کرده است که به زنان و دخترانت و سایر زنان مومن بگو پوششی از سر تا پایین بر روی خود بیاندازد.

,

معین الدینی تاکید کرد: قرآن دلیل پوشش چارد را شناخته شدن زنان مومن دانسته است تا مورد آزار و اذیت حتی چشمی نامحرمان قرار نگیرند.

,

وی با بیان این که در دین اسلام بهترین کار مومن، کاری است که سختی آن را از دل و جان بپذیرد، توضیح داد: در پایان آیه ۵۹ سوره احزاب اشاره شده است که اگر سختی پوشش چادر را تحمل کردید خداوند متعال بخشنده و مهربان است.

,

این مشاوره خانواده با اشاره به این که حجاب مانع حضور زن در اجتماع نیست، تاکید کرد: به واقع بی حجابی موجب رقابت ناسالم زنان در خود آرایی و خودنمایی شده است تا جایی که زنان بخشی از تمرکز خود را به خود آرایی و آرایش معطوف کرده اند.

,

این استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: حجاب سبب کارایی حضور زن در جامعه می شود به واقع اگر یک زن رفتار کاملا تنظیم شده ای داشته باشد و با تمرکز ذهنی و روانی کار خود را پیش ببرد کارایی بیشتری دارد.

,

معین الدینی با اشاره به این که اسلام با تاکید بر داشتن زنان به حجاب از آنان می خواهد که به راحتی در جامعه حضور پیدا کند و فعالیت اجتماعی داشته باشد،  عنوان کرد: زنان با داشتن حجاب مطرح می کنند که ارزش من در توانایی ها و استعداد های است که با زحمت به دست آوردم و این ارزش به خط و خال چشم و ابرو خلاصه نمی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه