اخبار داغ

نشست علیرضا سهرابیان و مرتضی بانک؛

رئیس فدراسیون قایقرانی با مشاور رئیس‌جمهور دیدار کرد

رئیس فدراسیون قایقرانی با مشاور رئیس‌جمهور دیدار کرد
رئیس فدراسیون قایقرانی به همراه برخی از مسئولان فدراسیون دیداری با مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، صبح امروز  علیرضا سهرابیان و رضا صابونچی رئیس و دبیر فدراسیون قایقرانی به همراه برخی از مسئولان فدراسیون مهمان مرتضی بانک بودند و با وی دیدار و گفت و گو داشتند. در این جلسه رئیس فدراسیون قایقرانی گزارشی از فعالیت های این رشته و اقدامات انجام شده برای توسعه هرچه بیشتر قایقرانی در کشور ارائه داد و تاکید داشت با حمایت های انجام شده رشد قایقرانی ایران با سرعت بیشتری در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد نیز با اشاره به پتانسیل های بالای ورزشی این مناطق تاکید کرد: این مناطق پتانسیل خوبی دارند و قطعا ورزش می تواند در آنجا توسعه بیشتری داشته باشد.

,

وی ادامه داد: ما با فدراسیون های ورزشی همکاری داریم و تمام تلاشمان این بوده از آنها حمایت کنیم و مسیرشان برای عملیاتی کردن برنامه ها را تسهیل کنیم.

,

بانک همچنین گفت: قایقرانی از رشته ها مهیج و پرمدال است و گستردگی زیادی دارد. ما به شما در برنامه هایی که دارید کمک می کنیم. آنطور که در فعالیت های فدراسیون مشخص است برای توسعه قایقرانی در مناطق آزاد برنامه دارید و ما هم در تسریع این برنامه ها حمایت خواهیم داشت.

,

در ادامه سهرابیان با اشاره به برنامه های فدراسیون در جهت کاهش ارز و ارزآوری به کشور بیان کرد: ما کشوری با جغرافیای ویژه هستیم و این باعث شده برنامه ریزی مناسب برای استفاده از پتانسیل ها داشته باشیم. تلاشمان کاهش خروج ارز‌بوده و برنامه داریم با حمایت های مناطق آزاد و ایجاد ببسترهای مناسب و پیست های استاندارد به محل مناسبی برای اردوهای کشورهای خارجی تبدیل شویم و ارز آوری کنیم.

,

رئیس فدراسیون قایقرانی ادامه داد: ما وارد فاز تولیدات قایق در داخل کشور شدیم و در این زمینه نیز مناطق آزاد می توانند به ما کمک کنند. قطعا ایجاد پایگاه های مناسب در این مناطق برای قایقرانی و افزایش همکاری ها و حمایت ها باعث رشد و توسعه این رشته در کشور می شود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه