اخبار داغ

اساسنامه جدید؛ همچنان در گرو تایید شورای نگهبان

اساسنامه جدید؛ همچنان در گرو تایید شورای نگهبان
عبدالحمید احمدی گفت: هنوز پاسخی از شورای نگهبان دریافت نکرده‌ایم و در نهایت تصمیم گرفتیم این انتخابات را با رعایت اساسنامه و دستورالعمل‌های گذشته برگزار کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالحمید احمدی پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های همگانی که امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار و با انتخاب افشین ملایی همراه شد، گفت: خوشبختانه مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های همگانی با حضور و مشارکت تمامی اعضایی که از حق رای برخوردار بودند برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: در عین حال مشارکت فعال اعضای مجمع و کاندیداها را در این انتخابات مشاهده کردیم و تمامی دستورالعمل‌هایی که از مجمع انتظار می‌رفت رعایت شد و اعضای مجمع با دقت و صبر برنامه ارائه شده توسط کاندیداها را گوش کردند.

,

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در رابطه با اینکه آیا انتخاب ملایی از قبل قابل پیش بینی بود، اظهار کرد: این مسئله به فعالیت کاندیداها قبل از انتخابات مربوط می شود و این حق کاندیداها است که با اعضای مجمع انتخاباتی در ارتباط باشند و برنامه ها ونظرات خود را ارائه کنند و بتوانند نظر مثبت اعضا را به دست آورند.

,

احمدی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه امیدواریم فدراسیون ورزش های همگانی بتواند مشارکت گسترده مردم در فعالیت‌های ورزشی را رقم بزند شاخص‌های ورزش‌های همگانی را ارتقا دهد، خاطرنشان کرد: از همه کسانی که برای توسعه ورزش همگانی تلاش کردند تشکر می کنم و برای تیم جدید آرزوی موفقیت دارم.

,

وی در مورد آخرین وضعیت تصویب اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی، اعلام کرد: آذر ماه سال گذشته بود که اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی از دولت به شورای نگهبان رفت و اعضای این شورا باید راجع به اساسنامه‌های مصوب دولت اظهار نظر کنند که در این رابطه هنوز پاسخی از شورای نگهبان دریافت نکرده ایم و در نهایت تصمیم گرفتیم این انتخابات را با رعایت اساسنامه و دستورالعمل‌های گذشته برگزار کنیم.

,

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش با اشاره به اینکه همگی شاهد رقابت جدی کاندیداها تا لحظه آخر بودند، گفت: با تشخیص اعضای مجمع فدراسیون ورزش های همگانی افشین ملایی به مدت ۴ سال به عنوان رییس جدید این فدراسیون انتخاب شد و امیدواریم و با هم‌افزایی، همدلی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای اهداف توسعه ورزش همگانی کشور گام برداریم.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه