اخبار داغ

امام‌جمعه اسحاق‌آباد:

دعا و نیایش با پروردگار منجر به دفع بلایا می‌شود

دعا و نیایش با پروردگار منجر به دفع بلایا می‌شود
زارعی با اشاره به اینکه دعا بلای نازل‌شده و بلای نازل نشده را دفع می‌کند گفت: بهترین محل دعا در کنار امام‌زاده‌ها و مساجد و حرم‌های مطهر است و اگر کسی اعتقاد داشته باشد این دعاها قطعاً تأثیرگذار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا زارعی امام‌جمعه اسحاق‌آباد در گفت‌وگو با صبح توس، در رابطه به اهمیت دعا و تضرع در مقابله با مشکلات گفت: یکی از مسائلی که در آموزه‌های دین در تقویت حوزه امید و نشاط در مقابل با سختی‌ها و بلاها مورد تأکید قرارگرفته است دعا و نیایش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: از دعا به‌عنوان سلاح مؤمن نامبرده شده است و امام سجاد (ع) فرموده‌اند که دعا بلای نازل‌شده و بلای نازل نشده را دفع می‌کند و در شرایط سختی که کشور ما و همه کشورهای درگیر این ویروس منحوس کرونا درگیر آن هستند این موضوع می‌تواند به ما کمک زیادی کند.

,

امام‌جمعه اسحاق‌آباد گفت: یکی از راه‌های دفع این بلا، دعا و نیایش هست که اخیراً مورد تأکید رهبری قرارگرفته است، فرق مدیریت در نظام اسلامی با دیگر نظام‌ها در بلاها و سختی‌ها این است که مردم دچار یاس و ناامیدی نمی‌شوند و مردم با سختی‌ها و مشکلات کنار می‌آیند و از سختی به‌عنوان فرصت استفاده می‌کنند.

,

وی بیان داشت: در نظام لیبرال و غرب خلاف این است و مردم در سختی‌ها دچار یاس و ناامیدی می‌شوند و این اخبار را می‌شنویم که مردم غرب دچار این ناامیدی شده‌اند.

,

زارعی ادامه داد: آنچه امروز در کنار رعایت نکات بهداشتی باعث امید می‌شود همین دعاها و تضرع‌ها هست، مردم باید ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به دعاهای جمعی توجه داشته باشند.

,

وی تأکید کرد: بهترین محل دعا در کنار امام‌زاده‌ها و مساجد و حرم‌های مطهر است و اگر کسی اعتقاد داشته باشد این دعاها قطعاً تأثیرگذار است.

,

امام‌جمعه اسحاق‌آباد افزود: به همین دلیل و با توجه به ایام دهه آخر ماه ذی‌القعده و روز دحوالارض با همکاری دیگر ائمه جماعت، برنامه‌ریزی‌شده است برنامه‌ای با رعایت موارد بهداشتی در شام روز دحوالارض در کنار مرقد امام‌زاده سید ابوالقاسم برگزار شود و مردم خوب این خطه با تضرع و دعا رفع این بلا را از خداوند بخواهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه