اخبار داغ

در آیین معارفه رئیس سازمان صمت سیستان و بلوچستان مطرح شد؛

سهم ۲ و نیم درصدی جنوب شرق در تجارت کشور/ بیکاری 30 درصدی سیستان و بلوچستان مطلوب نیست

سهم ۲ و نیم درصدی جنوب شرق در تجارت کشور/ بیکاری 30 درصدی سیستان و بلوچستان مطلوب نیست
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت صمت گفت: بیکاری حدود ۳۰ درصدی در سیستان و بلوچستان با توجه به این ظرفیت های آن امری نامطلوب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، مهدی اصفهانی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت صمت در آیین معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان که ظهر امروز برگزار شد، گفت: سیستان و بلوچستان پاره تن کشور و دارای ظرفیت های بسیار و گنجی مهمی است، با توجه به این مهم اولویت و نگاه دولت و وزارت صمت به این استان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,


وی ادامه داد: بیکاری حدود ۳۰ درصدی در سیستان و بلوچستان با توجه به این میزان ظرفیت امری نامطلوب است که نیاز به تلاش مضاعف همگان دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: وحدت، پشتکار و خودباوری در سیستان و بلوچستان بسیار مهم است و تا زمانی که به خودباوری در این استان نرسیم نمی توان به تعالی رسید.

وی تصریح کرد: باور نشاط و امید در دل مردم و مسئولان سیستان و بلوچستان روشن شده و این امر خدمت مضاعف همگان را می خواهد. 

اصفهانی اضافه کرد: ساخت داخل، ایجاد اشتغال، تولید مولد، تنظیم بازار، جلوگیری از واردات کالای غیر ضروری و صادرات از جمله موضوعات مهمی است که توسط وزارت صمت دنبال می شود.

سهم ۲ و نیم درصدی سیستان و بلوچستان در تجارت کشور

ماندانا زنگنه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان نیز گفت: 2/5 درصد سهم تجارت کشور مربوط به این استان و ۳۷ درصد اشتغال این منطقه مربوط به حوزه صنعت و ۱۴ درصد سهم ارزش افزوده سیستان و بلوچستان است.

وی بیان کرد: دولت و وزرات صمت نگاه ویژه به سیستان و بلوچستان دارد، به گونه ای که اقدامات مناسبی در حوزه های مختلف چون بندر، ریل گذاری، گاز، مطالعات معدن در این استان در حال انجام است.

این مقام مسئول با بیان این که باید با نگاه و شناخت درست از مزیت های این استان به سمت تعالی این منطقه گام بر داریم، ادامه داد: توسعه منابع انسانی در این استان با توجه به ظرفیت خوب این بخش در این منطقه بسیار مهم و قابل توجه است.

وی تصریح کرد: توجه به بخش خصوصی و فعال کردن این بخش در سیستان و بلوچستان امری بسیار مهم است.

بر اساس این گزارش، در این مراسم و با حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، داود شهرکی به عنوان رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان معرفی شد.

انتهای پیام/ 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
, سهم ۲ و نیم درصدی سیستان و بلوچستان در تجارت کشور,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه