اخبار داغ

پاسخ معنا دار رضوی به توییت داروغه زاده/ در زمین طراحی شده ساکنان آلبانی بازی نکنید

پاسخ معنا دار رضوی به توییت داروغه زاده/ در زمین طراحی شده ساکنان آلبانی بازی نکنید
دبیر جشنواره فیلم فجر، در پی موج سواری عناصر ضد انقلاب با هشتگ # اعدام_نکنید، توییتی در این خصوص زده و در آن رضوی، تهیه کننده سینما و تلویزیون را خطاب قرار داده و از او خواسته تا در برابر این ظلم سکوت نکند.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «ابراهیم داروغه زاده» دبیر جشنواره فیلم فجر، هم راستا با سلبریتی ها، ضد انقلاب، سلطنت طلبان و شبکه های اجتماعی معاند، هشتگ «اعدام نکنید» را توییت کرده و با ژست حقوق بشری به دامنه این جریان پیوسته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

وی در یکی از توییت های خود در خصوص این موضوع، سید محمود رضوی، تهیه کننده سینما و تلویزیون را خطاب متن خود قرار داده و از او خواسته تا در برابر این ظلم سکوت نکنند.

,

رضوی، تهیه کننده سینما نیز در پاسخ به توییت دبیر جشنواره فیلم فجر گفته: « از مدیر فرهنگی جمهوری اسلامی بعید بود که هشتگ اعدام نکنید بزند و با قانون جمهوری اسلامی تقابل کند! ساده نباشید و در زمین طراحی شده ساکنان آلبانی بازی نکنید فردا روزی اگر خدای ناکرده، یکی از عزیزان شما را کشتند، شما اعدام نکنید. امنیت مردم ابزار سیاسی نیست با آن بازی نکنید.»

,

, ,

شب گذشته همزمان با انتشار خبر حکم دستگاه قضایی برای سه سارق مسلح و برهم زننده امنیت عمومی، عناصر ضد انقلاب هجمه وسیعی را با هشتگ «اعدام نکنید» شروع کردند و در کوتاهترین زمان با حمایت سلطنت طلبان، منافقین و بازوی رسانه ای سعودی ها توانستند آن را به ترند جهانی تبدیل کنند.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه