اخبار داغ

با آغاز فصل جدید و تغییرات ویژه؛

«کشیک سلامت» روی آنتن شبکه سلامت می‌رود/ نگاهی به موج دوم خیزش کرونا در کشور

«کشیک سلامت» روی آنتن شبکه سلامت می‌رود/ نگاهی به موج دوم خیزش کرونا در کشور
مجله تصویری «کشیک سلامت» به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی از جمعه این هفته ۲۷ تیر ماه از ساعت ۱۹ الی ۲۰:۳۰ به صورت زنده روی آنتن شبکه سلامت است تا باید و نبایدهای نظام سلامت را زیر ذره‌بین ببرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌رغم اعلام جزییات خبر سری جدید برنامه در روزهای گذشته با اعمال تغییرات ویژه و بازنگری‌ها، مجله تصویری «کشیک سلامت» به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی از جمعه این هفته ۲۷ تیر ماه از ساعت ۱۹ الی ۲۰:۳۰ به صورت زنده روی آنتن شبکه سلامت است تا باید و نبایدهای نظام سلامت را زیر ذره‌بین ببرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
موضوع این هفته «کشیک سلامت» با نگاهی به موج دوم خیزش کرونا در کشور به بررسی همه جانبه این رویداد و راهکارهای کنترل و مقابله با آن می‌پردازد.
,
 
,
فصل نخست «کشیک سلامت» به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی از ۲۱ اسفند ۹۸ تا ۲۱ فروردین ۹۹  در اوج شیوع ویروس کرونا هرشب از شبکه سلامت سیما پخش شد و در ادامه سه شب در هفته یعنی یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه شب‌ها به کار خود ادامه داد. هم‌اکنون فصل جدید «کشیک سلامت» هر هفته جمعه‌ها ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ از شبکه سلامت پخش می‌شود.  
,
 
,
محوریت این برنامه گفت‌وگوهای چالشی حول موضوعات مختلف حوزه سلامت با حضور کارشناسان خبره کشور بود و در این نوبت شاهد مجله تصویری پزشکی و مطالبه‌محور خواهیم بود که به نوعی صدای مردم در رسانه ملی و در حوزه سلامت محسوب می‌شود به طوری که این برنامه را به یک پایگاه برای بررسی مطالبات مردمی در همه حوزه‌های سلامت بدل کند. 
,
 
,
«کشیک سلامت» با هدف پیگیری خواسته‌ها و مطالبات مردم از نظام سلامت و مسئولان این حوزه شامل بخش‌های مختلفی از جمله گزارش‌های روز، بررسی آخرین اخبار و اطلاعات، گفت‌وگو و ... خواهد بود.
,
 
,
«کشیک سلامت» به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی کاری از گروه سلامت اجتماعی شبکه سلامت هر هفته جمعه ساعت ۱۹ الی ۲۰:۳۰ روی آنتن می‌رود.
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه