اخبار داغ

مربی جدید تیم فوتبال تراکتور:

3 امتیاز بازی با سپاهان را می‌خواهیم

3 امتیاز بازی با سپاهان را می‌خواهیم
ابراهیمیان، مربی جدید تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور خانه من است و خوشحالم که به این تیم برگشتم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ابراهیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج درباره اضافه شدن به کادر فنی تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: تراکتور خانه من است و خوشحالم که به این تیم برگشتم. من برای حضور در تیم از پیشکسوتان رخصت طلبیده و از آقای الهامی نیز به خاطر اعتمادش تشکر می‌کنم. خیلی خرسندم که بزرگان باشگاه و کادر فنی قابل دانستند تا به عنوان مربی در خدمت تیم باشم. ان‌شا‌ءالله بتوانیم تراکتور را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی گفت: من از دیروز به تمرینات اضافه شدم و باید اذعان کنم جوی که بر تیم حاکم است، فوق‌العاده‌ای بوده و چنین جوی را در دوران فوتبالم ندیدم. خوشبختانه بازیکنان تیم با انگیزه تمرین می‌کنند و آماده بازی با سپاهان می‌شویم. قطعا بازی سختی خواهد بود ولی ما می‌خواهیم 3 امتیاز حساس این دیدار را کسب کرده و هواداران‌مان را خوشحال کنیم. همانطور که پیش از این نیز گفتم من به آینده تراکتور خوش‌بینم.

,

مربی جدید تیم فوتبال تراکتور با اشاره به پتانسیل بالای این تیم تأکید کرد: تیم ما بازیکنان بزرگی دارد که هر کدام از آن‌ها وزنه هستند. امیدوارم با اتکا به توانی که در تیم وجود دارد و همچنین با کمک همه مجموعه باشگاه، در ادامه فصل نتایج خوبی بدست آورده و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. ما همچنین در جام حذفی شانس قهرمانی داریم که مطمئنم با همدلی و تلاش می‌توانیم به این مهم نیز برسیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه