اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

حوادث کارگری در لرستان ۳۰ درصد کاهش یافت

حوادث کارگری در لرستان ۳۰ درصد کاهش یافت
آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با ارائه آموزش های لازم و بررسی های صورت گرفته، حوادث کارگری در لرستان 30 درصد کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی آشتاب در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: برای کاهش حوادث کارگری، کلاس های آموزشی برای ارائه آموزش های لازم به کارگران خصوصا در مشاغل سخت و زیان آور در استان برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: آموزش های لازم به کارگران، پیمانکاران ساختمانی و کارفرمایان با هدف ارتقای سطح دانش و کاهش حوادث ناشی از حوادث کار در دستور کار قرار گرفت که این اقدامات موجب کاهش ۳۰ درصدی حوادث کارگری در استان شد.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: بیشترین حوادث در این راستا مربوط به مشاغل سخت و زیان آور است که از ابتدای سال تاکنون ۱۹ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار آسیب دیده اما خوشبختانه هیچ مورد فوتی در این راستا رخ نداده است.

,

وی با اشاره به فوتی های ناشی از حوادث کار در استان گفت: متاسفانه سال گذشته ۲۱۵ مورد حوادث کارگری در استان رخ داد که ۹ نفر در این حوادث جان خود را از دست دادند.

,

آشتاب بیان کرد: در این راستا یازده هزار و ۸۰ مورد نظارت بر حُسن اجرای قانون کار از طریق انجام بازرسی ها انجام شده  و یازده هزار و ۷۷۲ نفر ساعت آموزش ایمنی و بهداشت کار ارائه شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه