اخبار داغ

در صورت تخصیص اعتبارات لازم برای تجهیز:

فاز اول پروژه رویان جهاددانشگاهی در شهرستان مهدی شهرتا پایان سال افتتاح می شود

فاز اول پروژه رویان جهاددانشگاهی در شهرستان مهدی شهرتا پایان سال افتتاح می شود
فرماندارشهرستان مهدیشهر در بازدید از روند اجرایی پروژه رویان جهاددانشگاهی گفت : در صورت تخصیص اعتبارات تجهیز فاز اول پروژه رویان جهاددانشگاهی استان سمنان تا پایان سال افتتاح می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت ،فرماندار مهدیشهر در حاشیه این بازدید که رئیس و معاونین جهاددانشگاهی استان سمنان نیز حضور داشتند گفت: پروژه رویان جهاددانشگاهی استان سمنان در مهدیشهر از جمله پروژه های ملی در استان است که با تلاش خوب و ارزنده همکاران جهاددانشگاهی در این شهرستان دنبال می شود و پیشرفت خوبی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

عبدالرضا میقانی افزود: با تلاش خوب و پیگیری و تلاش همکاران جهاددانشگاهی برای احداث این پروژه هزینه شده است و انشاءالله امیدواریم با حمایت و مساعدت مسوولین استانی و کشوری و تخصیص اعتبارات لازم برای تجهیز ساختمان ها، فاز اول پروژه رویان مهدیشهر تا پایان سال افتتاح شود.
وی روند ساخت این پروژه جهاددانشگاهی استان سمنان در شهرستان مهدیشهر را خوب و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ساختمان ها محوطه، تأسیسات و معابر این پروژه در حال تکمیل است و انشاءالله تلاش میکنیم برای تجهیز این مجموعه اعتبارات لازم را جذب کنیم، مجموعه جهاددانشگاهی استان سمنان نیز باید پیگیری های لازم را انجام دهند.
فرماندار مهدیشهر اذعان داشت: پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی یکی از برند های معتبر علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در کشور است و در طول سال های اخیر و خصوصاً در زمان تحریم، دستاوردهای علمی زیادی را برای کشور به همراه داشته است.
میقانی از تلاش رئیس و معاونین جهاددانشگاهی استان سمنان برای پیگیری این پروژه در شهرستان تجلیل کرد و گفت: مدیران جهاددانشگاهی در طول 40 سال اخیر، همواره با مدیریت جهادی و تلاش خستگی ناپذیر کارنامه موفقی دارند.
در این بازدید فرماندار مهدیشهر در خصوص ایجاد جاده 18 متری شمال پروژه رویان و همچنین جاده شرقی و جنوبی این پروژه توسط شهرداری و شورای شهر مهدیشهر و همچنین روشنایی پیرامون پروژه توسط اداره برق و واگذاری قطعه دوم زمین توسط اداره راه و شهرسازی به جهاددانشگاهی دستورات لازم را صادر کرد.
میقانی همچنین نسبت به شروع عملیات گازرسانی و نصب علمک های گاز پروژه رویان به اداره گاز شهرستان مدیشهر دستورات لازم را صادر نمود.
رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان نیز در این بازدید با بیان اینکه پروژه رویان جهاددانشگاهی استان سمنان یک مرکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی و همچنین فرهنگی در منطقه خواهد بود، گفت: برای افتتاح فاز اول و تجهیز ساختمان آزمایشگاه و ستادی باید با کمک مسوولین استانی و کشوری اعتبارات بیشتری تخصیص پیدا کند.
حسن رهایی افزود: اعتبارات خوبی در آخرین سفر دولت تدبیر و امید به استان سمنان، مصوب شد ولی تا کنون اختصاص پیدا نکرده است، امیدواریم با کمک مسوولین استان و شهرستان و پیگیری های سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعتبارات لازم اختصاص پیدا کند.

,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه