اخبار داغ

28 تیر صورت می‌گیرد؛

افتتاح 13 پروژه ورزشی در خراسان جنوبی با حضور وزیر ورزش و جوانان

افتتاح 13 پروژه ورزشی در خراسان جنوبی با حضور وزیر ورزش و جوانان
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان روز شنبه 28 تیرماه به خراسان جنوبی سفر می‌کند و در این سفر یک روزه 13 پروژه ورزشی در استان افتتاح خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان روز شنبه 28 تیرماه به خراسان جنوبی سفر خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی در این سفر یک روزه 13 پروژه ورزشی در استان افتتاح خواهد کرد.
,
 
,
ناصر خوش خبر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی در این خصوص گفت: در این سفر ۱۳ پروژه ورزشی به متراژ ۲۴ هزار مترمربع در ۶ شهرستان استان به بهره برداری می‌رسد.  
,
 
,
وی افزود: این پروژه‌ها شامل یک باب استخر سرپوشیده، ۶ سالن چند منظوره و ۶ زمین چمن است که اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه‌ها ۱۹ میلیارد تومان بوده است.  
,
 
,
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد: این پروژه‌ها در شهرستان‌های بیرجند، قاینات، زیرکوه، سربیشه، نهبندان و بشرویه قرار دارند.  
,
 
,
خوش خبر افزود: افتتاح پروژه‌های ورزشی، بازدید از چند پروژه صنعتی اقتصاد مقاومتی، شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی و حضور در برنامه زنده تلویزیونی جهت تشریح دستاوردهای این سفر از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای حضور وزیر در استان می باشد.  
,
 
,
وی عنوان کرد: تعدادی از معاونین وزارت ورزش و جوانان نیز در این سفر، وی را همراهی می‌کنند.  
,
 
,
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: وزیر ورزش و جوانان وزیر معین استان خراسان جنوبی در اقتصاد مقاومتی نیز است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه