اخبار داغ

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

انهدام باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر به مرکز کشور/ متهم به قتل 2 جوان لرستانی در "دلگان" دستگیر شد

انهدام باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر به مرکز کشور/ متهم به قتل 2 جوان لرستانی در "دلگان" دستگیر شد
سردار محمد قنبری از انهدام باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر به مرکز کشور و دستگیری متهم به قتل 2 برادر جوان لرستانی توسط پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان خاش با پشتیباتی اطلاعاتی تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان در عملیاتی مقتدرانه یک باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی به مناطق مرکزی کشور را متلاشی کردند.

وی ادامه داد: در این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن دستگیری 2 عضو از این باند حرفه ای قاچاق، یک تن مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

متهم به قتل 2 جوان لرستانی در چنگال پلیس دلگان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه از دستگیری متهم به قتل 2 جوان لرستانی خبر داد و اذعان کرد: با تلاش و هوشیاری کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم پلیس آگاهی شهرستان دلگان متهم به قتل 2 برادر جوان از روستاهای شهرستان کوهدشت استان لرستان، در سیستان و بلوچستان شناسایی شد.

قنبری افزود: این متهم پس از 15 ماه زندگی مخفیانه در شهرهای مختلف کشور روز گذشته هنگام کار در یک مغازه موبایل فروشی در شهر دلگان در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شد.

دستگیری سارق حرفه ای در زاهدان

وی در ادامه از دستگیری سارق حرفه ای منازل در زاهدان خبر داد و گفت: با تلاش مستمر و شبانه روزی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی  سیستان و بلوچستان یک سارق حرفه ای منازل در شهر زاهدان شناسایی و دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: این سارق حرفه ای در بازجوئی های علمی پلیس به 10 فقره سرقت طلا و جواهرات و دیگر اشیاء با ارزش از منازل شهر زاهدان به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال اعتراف کرد.

قنبری خاطرنشان کرد: در این رابطه یک مالخر دستگیر و مقدار زیادی از اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد.

انتهای پیام/


 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
, متهم به قتل 2 جوان لرستانی در چنگال پلیس دلگان,
,
,
,
,
,
, دستگیری سارق حرفه ای در زاهدان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه