اخبار داغ

یک خبرنگار:

منافع مردم را بر هر نوع امتیاز ترجیح می‌دهم/ بعد از افشای افتتاح نمایشی استخر اسدآباد فشارها زیاد شد

منافع مردم را بر هر نوع امتیاز ترجیح می‌دهم/ بعد از افشای افتتاح نمایشی استخر اسدآباد فشارها زیاد شد
لیلا نظری فرهودی با بیان اینکه مسئولان ما تاب مطالبه گری را ندارند و اگر خبرنگاری واقعیت‌ها را منعکس کند با او برخورد و حتی از حمایت‌های حداقلی محروم می کنند، گفت: ما حاضر به معامله نبوده و نیستیم، طبیعتاً منافع مردم و پیگیری مطالبات عمومی را بر هر نوع امتیاز یا گروکشی ترجیح خواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لیلا نظری فرهودی، مدیرمسئول پایگاه خبری آوای سیدجمال که در روزهای گذشته خبر برخورد شهردار شهر اسدآباد با وی در رسانه ها پیچید در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ از ماجرای برخورد و اتفاقات پیش آمده در اسدآباد سخن گفت و اظهار کرد: ۱۵ سال سابقه خبری دارم اما ۷ سال در پایگاه خبری آوای سیدجمال مشغول هستم و از سال ۹۵ تا ۹۹ با حمایت آقای حمزه عبدکوند شهردار سابق اسدآباد در اتاقی در طبقه فوقانی شهرداری مستقر و مشغول فعالیت خبری بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی افزود: شهر اسدآباد به دنبال تغییرات مدیریت شهری و شهرداری و وجود کم و کاستی‌ها و مشکلات، روزهای سختی را گذرانده بود و ما چون دوستدار شهرمان هستیم، به دنبال کمک به مسئولان برای توسعه شهرستان در این عرصه گام بر می داشتیم.

,

 مشکلات را به گوش مسئولان می رساندیم

,  مشکلات را به گوش مسئولان می رساندیم,  مشکلات را به گوش مسئولان می رساندیم,

نظری فرهوی تصریح کرد: بارها معضلاتی که شاید تیتر یک هر رسانه‌ای می‌شد، را به جای انتشار در سایت و کانال به گوش مسئولان از جمله آقای فعله گری شهردار شهر در قالب پیامک رساندیم چراکه به دنبال حل مشکلات بودیم نه چالش آفرینی.

,

وی ادامه داد: ما چون در شهرداری مستقر شده بودیم و از نزدیک افراد مسئول واحدها را زیارت می‌کردیم، به صور پیامکی و چهره به چهره معضلات را به آنان می‌رساندیم چه‌بسا خبری هم منتشر نمی‌شد اما مشکلی حل می‌شد.

,

اگر خبرنگاری واقعیت‌ها را منعکس کند با او برخورد می‌شود

, اگر خبرنگاری واقعیت‌ها را منعکس کند با او برخورد می‌شود, اگر خبرنگاری واقعیت‌ها را منعکس کند با او برخورد می‌شود,

مدیرمسئول پایگاه خبری آوای سیدجمال بابیان اینکه ما رسانه‌ای‌ها بارها از مسئولان شنیده‌ایم که خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند و آنان پذیرای انتقادات هستند، افزود: البته که این حرف شیرین و به دل می‌نشیند اما متأسفانه این‌گونه نیست، چرا که اگر خبرنگاری واقعیت‌ها را منعکس کند با او برخورد و حتی از حمایت‌های حداقلی محروم و تحریم خبری می‌شود.

,

نظری فرهودی اذعان داشت: تنها خدماتی که شهرداری به این پایگاه خبری داده یک اتاقک و اینترنت بود و سیستم مورد استفاده برای خود مجموعه خبری است.

,

وی بابیان اینکه رسانه‌ها برای امر تبلیغات و انتشار برخی از پست‌ها و مزایده ها مبلغی را اخذ می کنند و حتی کانال‌های تلگرامی هم این امر را انجام می دهند، گفت: پایگاه خبری آوای سید جمال علی‌رغم اینکه همه مزایده و تبلیغات شهرداری را از گزارشات تصویری و کلیپ و … منتشر می کرد اما مبلغی را دریافت نمی‌کرد و حتی یکبار هم لب به گلایه در این خصوص نگشود.

,

مدیرمسئول پایگاه خبری آوای سیدجمال ادامه داد: اتاقکی که به ما در شهرداری داده بودند، مورد نیاز برای مجموعه شهرداری نبود اما بعد از انتشار خبر افتتاح نمایشی استخر و پیگیری مطالبات مردم در این خصوص، بهانه ای برای پس گرفتن این اتاق فراهم شد و با فشار های سیاسی و بالادستی اتاق را از ما گرفتند؛ هر چند اتاق اموال شهرداری محسوب می شود و حق شهردار است که تصمیم بگیرد اما چرا بعد از افشای افتتاح نمایشی استخر فشار ها بیشتر شد؟

,

مدعیان بگویند هزینه های بیت المال چگونه صرف می شود

, مدعیان بگویند هزینه های بیت المال چگونه صرف می شود, مدعیان بگویند هزینه های بیت المال چگونه صرف می شود,

نظری فرهودی تأکید کرد: تنها پایگاه خبری  دارای مجوز رسمی و قانونی در اسدآباد، همین آوای سید جمال است که وظیفه مدیران اجرایی باید حمایت عملی و نه شعاری از رسانه قانونی و دارای مجوز رسمی باشد تا عرصه برای رسانه های زرد، پر حاشیه و بی اعتبار فراهم نشود.

,

وی با بیان اینکه مطالبات مردمی و انقلاب اسلامی مشی اصلی رسانه تاثیرگذار آوای سیدجمال است، افزود: ما حاضر به معامله بر سر این مشی نبوده و نیستیم، طبیعتاً منافع مردم و پیگیری مطالبات عمومی را بر هر نوع امتیاز یا گروکشی ترجیح خواهیم داد.

,

مدیرمسئول پایگاه خبری آوای سیدجمال یادآورشد: عایدی مالی یک خبرنگار از رسانه مردمی و غیر وابسته کاملا ” روشن و شفاف است، آنانی که مدعی استقلال مالی و شفافیت هستند، مردم مظلوم اسدآباد را محرم بدانند و بفرمایند که هزینه های بیت المال چگونه صرف می شود.

,

وی بابیان اینکه همان‌طور که رهبری امر فرمودند وارد میدان مطالبه به‌حق شوید، رسانه ما نیز رسالتش مطالبه گری است، خاطرنشان کرد: مسئولان ما تاب مطالبه گری را ندارند و باید مطالبات مردمی را الک کنیم تا انتظار پاسخگویی داشته یا حداقل مورد بی‌مهری قرار نگیریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه