اخبار داغ

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد:

مشهد ایستگاه اتوبوس فرسوده ندارد

مشهد ایستگاه اتوبوس فرسوده ندارد
اتحادی گفت: تعداد مسافرین خطوط اتوبوس‌رانی مشهد از 850 هزار به 450 هزار نفر در روز رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس اتحادی، مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، از کاهش آمار روزانه مسافران اتوبوس‌رانی خبر داد و گفت: با اعلام دوباره وضیعت قرمز در مشهد، تعداد مسافرین خطوط اتوبوس‌رانی  از 850 هزار به 450 هزار نفر در روز رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی بابیان این‌که اتوبوس‌رانی با ظرفیت همیشگی در حال فعالیت است اظهار کرد: در حال حاضر تمام مسیر‌های اتوبوس‌رانی با ناوگان تعریف‌شده‌ای که قبل از شیوع ویروس کرونا در حال فعالیت بودند در حال خدمت‌رسانی هستند.

,

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد در رابطه با اعلام وضعیت قرمز در مشهد و بازگشت محدودیت‌ها به شیوه خدمت‌رسانی اتوبوس‌رانی گفت: تمام طرح‌های ساماندهی اتوبوس‌رانی و کاهش پله‌ای ناوگان برنامه‌ریزی‌شده، با اعلام ستاد مقابله با بیماری کرونا استان سریعاً اجرا می‌شود.

,

وی افزود: پایگاه‌های سلامتی که در پایانه‌های اتوبوس‌رانی مستقرشده بودند تاکنون تعدادی از اتوبوس‌رانان مشکوک به کرونا را شناسایی کردند که پس از انجام آزمایش‌ها و قطعی شدن نتیجه، تعدادی از آن‌ها که مبتلابه کرونا بودند به استراحت فرستاده شدند و تعدادی هم که مبتلا نبودند به سرکار خود بازگشتند.

,

اتحادی ضمن قدردانی از مردم جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی هنگام سفر در ناوگان اتوبوس‌رانی خاطرنشان کرد: در موردبحث ازدحام جمعیت در برخی از خطوط اتوبوس‌رانی فقط مردم می‌توانند این مشکل را برطرف کنند؛ لذا اگر اتوبوسی را بیش از تعداد مسافر تعیین‌شده مشاهده کردند از سوارشدن بپرهیزند و با اتوبوس بعدی سفر کنند.

,

وی افزود: در خصوص استفاده از ماسک به تمام اتوبوس‌رانان ابلاغ‌شده که در ابتدا و انتهای خطوط و حتی در طول مسیر اگر مسافری بدون ماسک وارد اتوبوس می‌شود حتماً تذکر بدهند و همچنین 29 ناظر در 29 پایانه اتوبوس‌رانی جهت ارشاد مسافرین برای استفاده از ماسک جای گذاری کرده‌ایم.

,

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس‌رانی مشهد از احداث 330 سایبان و نیمکت برای مسافران اتوبوس‌رانی خبر داد و گفت: این پروژه بااعتبار 11 میلیارد تومانی آغازشده است و تا پایان سال به اتمام می‌رسد و 330 سایبان و نیمکت به 1400 ایستگاه اتوبوس فعلی اضافه می‌گردد.

,

وی افزود: مشهد ایستگاه اتوبوس فرسوده ندارد و تجهیز و نگهداری ایستگاه‌ها به‌طور مستمر در حال اجرا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه