اخبار داغ

پیگیری یک شایعه؛

ماجرای سرپیچی جایگاه‌های سی‌ان‌جی کرمانشاه از ارائه خدمت به بهانه گرانی چه بود؟

ماجرای سرپیچی جایگاه‌های سی‌ان‌جی کرمانشاه از ارائه خدمت به بهانه گرانی چه بود؟
مسئولان می‌گویند عدم ارائه خدمت جایگاه‌های سی‌ان‌جی به بهانه گرانی صحت ندارد و آنها حق ندارند به این بهانه از ارائه خدمت سر باز رنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: تاکنون دستورالعمل یا ابلاغیه جدیدی مبنی بر افزایش قیمت سی ان جی در جایگاه‌های سوخت به دست ما نرسیده است.

سیروس شهبازی با بیان اینکه جایگاه‌های سی ان جی همانند قبل موظف به ارائه خدمات هستند، افزود: این جایگاه‌ها همانند پمپ‌های بنزین قادر به ذخیره نیستند و نمی‌توانند به بهانه افزایش قیمت از ارائه خدمات سرپیچی کنند.

وی تصریح کرد: البته ممکن است این روزها در برخی ساعات شماری از جایگاه‌های سوخت دچار مشکلات فنی شوند که یکی دو ساعتی از ارائه خدمات معذور باشند.

این مسئول عنوان کرد: جایگاه‌های سی ان جی حق سرپیچی از خدمت رسانی به دلیل افزایش قیمت ندارند در این صورت مرتکب تخلف شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: مردم هر گونه موارد تخلف مشاهده شده در جایگاه‌های سی ان جی را از طریق بازرسی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

شایعات مبنی بر افزایش قیمت سی ان جی صحت ندارد / ‏ مردم موارد تخلف را به سامانه ۰۹۶۲۷ اطلاع دهند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه نیز در این رابطه با این موضوع در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: شایعات مبنی بر افزایش قیمت سی ان جی در جایگاه‌های سوخت صحت ندارد.

فریدون یاسمی درباره عدم خدمات رسانی به مردم در برخی جایگاه‌های سوخت به بهانه افزایش قیمت سی ان جی در روزهای آینده افزود: این شایعات صحت ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه خاطرنشان کرد: به طور جدی روزانه نظارت بر جایگاه‌های سوخت و سی ان جی اعمال می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جایگاه‌های سی ان جی روزانه مورد بازدید قرار می‌گیرد.

یاسمی تصریح کرد: مردم با مشاهده هرگونه موارد تخلف می‌توانند از طریق سامانه ۰۹۶۲۷ نسبت به اطلاع رسانی اقدام کنند تا در اسرع وقت با جایگاه متخلف برخورد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه