اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

فعالیت‌ شورای نگهبان فقط معطوف به دوران انتخابات نباشد

فعالیت‌ شورای نگهبان فقط معطوف به دوران انتخابات نباشد
آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه فعالیت‌ها و رصدهای شورای نگهبان فقط معطوف به انتخابات نباشد، گفت: مسئولان و اعضای شورای نگهبان تلاش کنند در تمام طول سال و دورانی که انتخابات هم برگزار نمی‌شود، فعال باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز(پنج‌شنبه) در دیدار رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین و اعضای شبکه نظارت در انتخابات که به مناسبت سالروز تأسیس شورای نگهبان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند فرموده مؤمنین محافظ و نگهبان نماز هستند و شورای نگهبان نیز نگهبان نماز است به شرط آنکه نماز را اقامه کنیم و نمازی که اقامه می‌شود در حقیقت همه دین اقامه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی تصریح کرد: اقتصاد، عدالت، رأفت و عطوفت در دین وجود دارد و خداوند فرموده مؤمنان کسانی هستند که دین را برپا می‌کنند و اگر دین برپا شود، اقتصاد پویا، عدالت، رأفت و عطوفت در جامعه پررنگ خواهد شد و شورای نگهبان نیز در تحقق این هدف، رسالت مهمی بر عهده دارد.

,

امام جمعه قزوین تأکید کرد: اگر شورای نگهبان نقش نظارتی خود را به خوبی ایفا کند، سلامت ارکان و اعضای نظام تضمین می‌شود و کسانی بر مسئولیت‌ها قرار می‌گیرند که کاملاً با ایمان هستند و دغدغه‌های عاشورایی و الهی را دنبال می‌کنند و همواره در پی سالم‌سازی سیستم خواهند بود.

,

, ,

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه فعالیت‌ها و رصدهای شورای نگهبان فقط معطوف به انتخابات نباشد و این نهاد همیشه فعال باشد، افزود: مسئولان و اعضای شورای نگهبان تلاش کنند در تمام طول سال و دورانی که انتخابات هم برگزار نمی‌شود، فعال باشند و کسانی که قصد حضور در انتخابات بعدی را دارند شناسایی کرده و فعالیت‌های آنها را رصد کنند.

,

وی تأکید کرد: بخشنامه‌های اداری و کاری اگرچه باید با جدیت دنبال و اجرایی شوند اما نباید صرفاً به آنها اکتفا کنیم و ان‌شاءالله افراد فعال در این عرصه تلاش کنند با پیروی از دین، قرآن، نهج‌البلاغه و احادیث کارهای فراتر از بخشنامه‌ها انجام داده و اثرگذاری خود را ارتقا دهند.

,

گفتنی است؛ محمدتقی صفری رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از رسالت‌ها و وظایف شورای نگهبان ارائه کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه