اخبار داغ

پژوهشگر عرصه عفاف و حجاب:

بانوان ایرانی علمداران عفاف و حجاب در جهان هستند/ صنعت طراحی لباس اسلامی در کشور خوابیده است+فیلم

بانوان ایرانی علمداران عفاف و حجاب در جهان هستند/ صنعت طراحی لباس اسلامی در کشور خوابیده است+فیلم
شه‌مرادی با بیان اینکه اردبیل به عنوان یک شهر مذهبی در جهان شناخته شده است، گفت: بانوان این دیار با تاسی از الگوهای بزرگ دین اسلام همچون حضرت فاطمه زهرا(س) و زینب کبری(س) باید به عنوان علمداران حجاب در جهان به اسلام خدمت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ملیحه شه مرادی پژوهشگر حوزه عفاف و حجاب در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، با بیان اینکه اردبیل به عنوان یک شهر مذهبی در جهان شناخته شده است و پایتخت حسینیت محسوب می شود، گفت: شایسته است بانوان این دیار با تاسی از الگوهای بزرگ دین اسلام همچون حضرت فاطمه زهرا(س) و زینب کبری(س) به عنوان علمداران عفاف و حجاب در جهان، به اسلام خدمت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به تاریخچه عفاف و حجاب در کشور گفت: با اینکه حجاب در کشور ما تعریف شده و از جایگاه تثبیت شده ای برخوردار است، اما این واجب مهم و سفارش شده در دین اسلام بر اثر غفلت معصومین در جامعه سست گرفته شده است.

,

پژوهشگر حوزه عفاف و حجاب به تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام در این زمینه اشاره کرد و گفت: متاسفانه متولیان فرهنگی کشور نیز در برابر تبلیغات منفی دشمنان کم کاری کردند و  ناخواسته زمینه ساز کم رنگ شدن حجاب اسلامی در جامعه شده اند.

,

بانوان ایرانی علمداران عفاف و حجاب در جهان هستند

, بانوان ایرانی علمداران عفاف و حجاب در جهان هستند, بانوان ایرانی علمداران عفاف و حجاب در جهان هستند,

این پژوهشگر حوزه عفاف و حجاب از حجاب به عنوان بزرگ ترین نعمت الهی برای زنان نام برد و گفت: بانوان ایرانی به عنوان علمداران عفاف و حجاب در جهان بیش از گذشته در راه اعتلای فرهنگ حجاب در جهان بکوشند و این ارزش بزرگ و آسمانی را به بلندترین قله های عزت و افتخار برسانند.

,

شه مرادی از حضرت فاطمه زهرا(س) و زینب کبری(س) به عنوان الگوهای تمام نشدنی عرصه عفاف و حجاب در جهان نام برد و گفت: بانوان ایرانی باید با تاسی از سیره عملی و رفتاری حضرت فاطمه زهرا(س) مروج ارزش های الهی در جهان شوند.

,

 بانوان باحجاب عزت آفرینان جامعه هستند

,  بانوان باحجاب عزت آفرینان جامعه هستند,  بانوان باحجاب عزت آفرینان جامعه هستند,

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از مسئولان فرهنگی کشور گفت: مسئولان فرهنگی کشور امروز رسالت سنگینی بر عهده دارند چراکه امروز در طوفان تبلیغات ضد دینی دشمنان اسلام، باید با راه اندازی اتاق فکر و تولید محتوا ضمن برطرف کردن شبه افکنی های دشمنان، زمینه ساز تبلیغات مثبت حجاب در  جهان  نیز شوند.

,

پژوهشگر حوزه عفاف و حجاب از بانوان باحجاب به عنوان عزت آفرینان جامعه نام برد و گفت: مردان نیز در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن دارند چراکه حجاب برای انها نیز غیرت افرین است.

,

پژوهشگر حوزه عفاف و حجاب در ادامه سخنان خود به بانوان سایر ادیان و ملل مختلف که با برگزیدن حجاب به دین اسلام مشرف شدند اشاره کرد و گفت: زنان روشنفکر و واقع بین از ادیان مختلف همچون مسیحی و یهودی از کشورهای مختلف جهان همچون ژاپن، روسیه، آلمان با مطالعه حجاب و تاثیر آن بر سلامت روحی و روانی انسان، عالمانه و آگاهانه به دین اسلام مشرف شدند و صراحتا نیز اعلام کردن که امنیت، شادابی و سلامت روحی خود را مدیون حجاب هستند.

,

وی به اثرات بد حجابی نیز اشاره کرد و گفت: با کمی مطالعه عمیق در رفتار، گفتار و زندگی افراد کم حجاب هر انسان آزاده ای به این نکته مهم پی می برد که انسان های بد حجاب در واقع عقب افتاده ترین آدم هایی هستند که در جهان زندگی می کنند.

,

آرامش باطنی، مهمترین دستاورد رعایت حجاب برای بانوان است

, آرامش باطنی، مهمترین دستاورد رعایت حجاب برای بانوان است, آرامش باطنی، مهمترین دستاورد رعایت حجاب برای بانوان است,

این فعال مدنی اردبیل به موفقیت های بانوان بد حجاب در جهان نیز اشاره کرد و گفت: این انسان ها هر چقدر هم از لحاظ دنیوی پیشرفته باشند و دارای علم و دانش و ثروت باشند و خود را شاداب و رضایتمند نشان دهند ولی چون از ارزش های الهی و آسمانی فاصله گرفته اند از لحاظ باطنی همواره دچار آشوب روحی، روانی و ذهنی هستند چراکه امنیت و آرامش فردی خود را از دست داده اند بنابراین در اوج قدرت و ثروت همچنان عقب افتاده هستند چراکه از آرامش روحی برخوردار نیستند.

,

صنعت طراحی لباس اسلامی در کشور خوابیده است

, صنعت طراحی لباس اسلامی در کشور خوابیده است, صنعت طراحی لباس اسلامی در کشور خوابیده است,

شه مرادی در بخش دیگری از سخنان خود به بررسی مشکلات پیش روی فرهنگ عفاف و حجاب در کشور پرداخت و گفت: کمبود الگوی مناسب به ویژه طرح های اسلامی در پوشش های مردان و زنان بسیار کم رنگ است و حتی می توان به جرأت گفت: صنعت طراحی لباس اسلامی در کشور ما خوابیده است و جهت ترویج فرهنگ حجاب در کشور باید این صنعت را در کشور زنده کنیم چراکه اولین پایه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب وجود پوشش های اسلامی آن هم با تنوع و قیمت مناسب است.

,
این پژوهشگر حوزه عفاف و حجاب در بخش پایانی سخنان خود به تحلیل وضعیت دارالارشاد اردبیل پرداخت و با بیان اینکه روزگاری اردبیل دارالامان و دارالارشاد بود گفت: امروز شاهد هستیم که رخنه های ضد فرهنگی در شهرمان، ما را از گذشته درخشان خود دور کرده  است که لازم است در اینخصوص بانوان باحجاب جدای از مسئولان فرهنگی، دست به کار شده و با راه اندازی نهضت عفاف، حجاب را در اردبیل به جایگاه واقعی خود برسانند.
,

شه مرادی با بیان اینکه اردبیلی ها باید سرآمد علمداران حجاب کشور شوند به خدمان خاندان صفوی در یکپارچه کردن کشور و استقرار حکومت دینی و شیعی در ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: بانون محجبه این دیار امروز وظیفه دارند تا با عمل به فرامین قرآن کریم و تاسی از بزرگان دین اسلام همچون، پیامبر اکرم(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س) و امامان معصوم(ع) شکوه و عزت بانوان را با منتهی درجه و تعالی برسانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه