اخبار داغ

مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

50 هزار واحد مسکونی برای محرومان در 12 استان کشور احداث می‌شود

50 هزار واحد مسکونی برای محرومان در 12 استان کشور احداث می‌شود
سهرابی گفت: 50 هزار واحد مسکونی برای محرومان در 12 استان کشور ساخته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا سهرابی مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: بنیاد مسکن به عنوان متولی مسکن محرومان همیشه در تلاش است تا از طریق کمک های بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه ای که از منابع داخلی دارد برای مسکن محرومان اقدام کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: طی سال های اخیر با تمرکز بیشتری برای ساخت مسکن محرومان اقدام شد به طوری که ۵۷ هزار واحد مسکونی که نیمه کاره بود تکمیل و در اختیار محرومان قرار گرفت.

,

مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: همچنین قرار شد برای محرومان در ۱۲ استان کشور حدود ۷۱ هزار واحد مسکونی ساخته شود که اجرای این برنامه از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و تاکنون ۲۰ هزار واحد به بهره برداری رسیده است و تلاش داریم تا پایان امسال حدود ۵۰ هزار واحد دیگر تکمیل و به بهره برداری برسد.

,

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این رقم، طی چند ماه اخیر در استان های اصفهان، قم و شهرکرد قراردادی مبنی بر ساخت حدود پنج هزار واحد برای محرومان منعقد شده است.

,

سهرابی با اشاره به ارائه خدمت به خانواده های معلولان گفت: از سال ۹۷ ساخت منزل برای هفت هزار خانوار روستایی و ۱۰ هزار واحد شهری که دارای فرزند دو معلول و بیشتر هستند در دستور کار قرار گرفته که تا پایان امسال ساخت شش هزار مسکن روستایی برای خانواده های معلولان به اتمام می رسد.

,

وی بیان کرد: تا پایان امسال دو هزار واحد مسکونی برای محرومان در لرستان ساخته می شود؛ همچنین برای ۲۶۱ خانوار دارای دو معلول ساخت منزل در دستور کار قرار گرفته که تاکنون ۲۰۰ واحد ساخته، واگذار شده و مابقی در دست ساخت است.

,

مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: به ۸۵ خانوار ایتام تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نیز ۵۰  میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه