اخبار داغ

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان:

۴۲ پروژه آموزشی توسط خیران در لرستان احداث می‌شود

۴۲ پروژه آموزشی توسط خیران در لرستان احداث می‌شود
رضوی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان گفت: 42 پروژه آموزشی توسط خیران در لرستان احداث و تا مهر ماه افتتاح می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به جذب هزار و ۷۰۰ خیر مدرسه ساز در لرستان اظهار داشت: از سال ۷۸ تا امروز ۴۵۳ مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز در استان لرستان ساخته شده که در این راستا بیش ازهزار و ۵۰۰ کلاس ایجاد و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: قبلاً طرحی به نام از «خشت تا بهشت» وجود داشت که هر کسی می‌توانست با یک مقدار پول حتی هزار تومان هم به عنوان خیر جذب شود که در ادامه این طرح، یک طرح دیگر به نام آجر به آجر که همان روند طرح قبلی را دارد در سراسر کشور در حال اجراست که هم‌وطنان، هم استانی هایمان از هر رنج سنی و تمام کسانی که در جامعه زندگی می کنند در امر مدرسه سازی شریک شوند و همان ثوابی را که یک خیر برای مدرسه سازی می برد، آنها هم به دست آورند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان عنوان کرد: یک خشت در امر مدرسه سازی برای دانش آموزانی که در آن مدرسه تربیت و آموزش داده می شوند و مثمر ثمر برای جامعه باشند مطمئناً ثواب آن با خیر مدرسه ساز برابری می‌کند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۴۲ پروژه جدید توسط خیرین مدرسه ساز در حال اجراست که به تدریج به تعداد آن افزوده می شود ‏و انشاالله تعدادی از آنها تا مهر ماه سال جاری و مابقی هم تا پایان سال تحصیلی به بهره برداری خواهند رسید.

رضوی تصریح کرد: خیرین علاوه بر ساخت، تعمیرات مدارس را هم در دستور کار خود دارند که تعداد زیادی از مدارس تعمیری در استان توسط خیرین انجام شده است.

,
,
,
,
,
,
,

وی گفت: در سیل اخیر ۱۵۰ مدرسه تعمیری توسط خیرین انجام و در حال حاضر حدود ۵۰ مدرسه تعمیری دیگر در دست حال انجام است؛ خیرین چند طیف هستند که خیرین مدرسه ساز به عنوان اولین خیرین در کشور شکل گرفته و هدف و کار آن‌ها برای رضای خدا و برای تسلای قلب خودشان یا به نام خودشان یا عزیزانشان یا ائمه اطهار(ع) و شهدا، مدارسی را احداث می‌کنند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان اظهار داشت: کار خیرین ساخت و تعمیرات مدارس است که در کنار آن کار خیرین برای مستمندان اعم از کارهای عمرانی یا مالی برای هم استانی های عزیزمان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: آرزو داریم تمام ملت ایران، مردم و هم استانی هایمان که می‌توانند در کار خیر به خصوص امر مدرسه سازی شرکت کنند، کمکی به مجامع خیرین، آموزش و پرورش و ادارات کل نوسازی در ساخت مدارس کنند.

رضوی بیان کرد: کار اطلاع رسانی امر خیر توسط اصحاب رسانه خیلی مهم تر از کار خیرین است، چون با اطلاع رسانی خبر مردم جذب خیرین خواهند شد که امیدواریم بتوانیم در این راستا افراد بیشتری حتی با کمترین مقدار به عنوان خیر در امر ساخت و تعمیرات مدرسه سازی جذب کنیم.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه