اخبار داغ

فرماندار درگز خبر داد؛

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در درگز

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در درگز
فراهی از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در درگز خبر داد و گفت: با دستور ستاد مقابله با کرونای استان، به دلیل شیوع مووج دوم کرونا، تا اطلاع ثانوی برگزاری هر گونه مراسم عزا و عروسی و فعالیت سالن های ورزشی اعم از روباز و سرپوشیده ممنوع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فراهی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ با اشاره به شیوع موج دوم کرونا و افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری در درگز، از تعطیلی مجدد مراسمات عزا و عروسی در این شهرستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی عنوان کرد: از روز گذشته با توجه به تصمیمات ستاد مقابله با کرونای استان خراسان رضوی، برگزاری هر گونه مراسم عروسی و عزا، چه در فضای سالنی و چه در فضای آزاد، ممنوع اعلام شد؛ همچنین به درخواست مدیریت محترم شبکه بهداشت و درمان درگز، فعالیت سالن های ورزشی اعم از روباز و سرپوشیده تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

,

فرماندار درگز تاکید کرد: البته با توجه به اینکه هرگونه اجتماعات مردمی، ممکن است شیوع بیماری را به همراه داشته باشد، این دستور استان را می توان به کلاسهای تئاتر، موسیقی و هر گونه گردهمایی که عده ای دور هم جمع می شوند اتلاق کرد.

,

فراهی تصریح کرد: اگرچه تعطیل کردن مراسمات عزا و عروسی و ... کار بسیار سختی است و همشهریان زیادی از این قضیه دچار آسیب می شوند اما چاره ای نیست و باید بپذیریم که یکی از دلایل اصلی شیوع کرونا همین مراسمات عروسی است؛ لذا مجبوریم تا بازگشت شرایط به حالت عادی کمی محدودیت ها را بیشتر کنیم.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از مردم عزیز خواهشمندیم برای مدیریت این بیماری ما را همراهی کنند و با رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک، به ریشه کن شدن هر چه سریعتر این بیماری کمک کنند؛ اگر نتوانیم تا پاییز کرونا را مدیریت کنیم، قطعا کار ما سخت و دشوار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه