اخبار داغ

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

۳۰۰ پرستار لرستانی به کرونا مبتلا شدند/جذب ۷۹ پرستار جدید

۳۰۰ پرستار لرستانی به کرونا مبتلا شدند/جذب ۷۹ پرستار جدید
فرهادی، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تاکنون 300 پرستار لرستانی به کرونا مبتلا شدند و تلاش شده تا کمبود نیرو از طریق آزمون، جذب 89 روزه و تمدید طرح ها جبران شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا، کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفتند و در این مدت برای ارائه خدمت به بیماران همه تلاش خود را به کار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: با توجه به شیوع این بیماری و افزایش مبتلایان به کرونا، برای کمک به کادر درمانی و پرستاران، سهمیه ای تحت عنوان استخدام ۸۹ روزه از سوی وزارت بهداشت داده شد تا بخشی از نیروهای مورد نیاز در این حوزه تامین شود که در این راستا ۷۴ نفر در استان از این طریق جذب شدند.

,

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: علاوه بر این طرح، یک آزمون شرکتی در استان برگزار شد که ۱۰۳ نفر برای بیمارستانها پذیرش شدند و از این تعداد ۷۹ نفر در حرفه پرستاری مشغول به کار می شوند.

,

وی عنوان کرد: همچنین برای تامین نیروهای پرستاری در بیمارستانها، تمدید طرح پرستاران بود به طوری که پرستارانی که طرحشان در بیمارستان ها به اتمام رسیده، این طرح ها تمدید شود و در این راستا محدودیتی برای جذب نیروی طرحی نداریم.

,

فرهادی با اشاره به این که بیش از ۳۰۰ پرستار به کرونا مبتلا شده اند گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون این تعداد پرستار به کرونا مبتلا شده است اما با جذب نیروهای ۸۹ روزه، آزمون شرکتی و تمدید طرح ها تلاش شد تا نیروهای مورد نیاز تامین شود.

,

وی خاطرنشان کرد: علیرغم جذب این تعداد پرستار اما همچنان کمبود نیرو داریم به خصوص برای بیمارستان های شهید رحیمی و عشایر که نیاز به نیرو در این بیمارستانها بیشتر است البته در برخی از شهرستانها که نیاز به نیرو داشته اند، تلاش کردیم تا تامین نیرو صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه