اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان:

۲۸۳ پرونده تخلف بهداشتی در لرستان برای واحدهای صنفی تشکیل شد

۲۸۳ پرونده تخلف بهداشتی در لرستان برای واحدهای صنفی تشکیل شد
القاصی مهر، رئیس تعزیرات حکومتی لرستان گفت: 283 پرونده تخلف صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در لرستان تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا القاصی مهر در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با شیوع کرونا، پروتکل های بهداشتی برای همه افراد و مشاغل از جمله واحدهای صنفی در نظر گرفته شد که در پی آن اعلام شد واحدهای صنفی موظف به رعایت نکات بهداشتی هستند و در صورت عدم رعایت مسائل بهداشتی، پلمپ می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در همین راستا یک گشت مشترکی از تعزیرات، ناجا، صمت، اصناف و مرکز بهداشت تشکیل شده تا هر روز نظارت بر بازار داشته باشند و در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی اقدامات لازم صورت گیرد.

,

رئیس تعزیرات حکومتی لرستان تصریح کرد: در همین راستا از ابتدای سال تاکنون ۲۸۳ پرونده تخلف مربوط به صنوف در استان تشکیل شده که تخلف این صنوف تخلفات بهداشتی از جمله عدم رعایت پروتکل ها ی بهداشتی در ایام کرونا بوده که منجر به تشکیل پرونده شده است؛ این واحدهای صنفی به پرداخت یک میلیارد و ۷۷ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

,

وی از پلمپ یک فروشگاه بزرگ در خرم آباد خبر داد و گفت: متاسفانه علیرغم همه تذکرات و هشدارها برای شیوع کرونا و الزام برای رعایت نکات بهداشتی، اما برخی از فروشگاه ها و صنوف چندان توجهی به این موضوع ندارند که در این راستا یک فروشگاه بزرگ در خرم آباد به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین عرضه برخی از اجناس تاریخ گذشته پلمپ شد.

,

القاصی مهر گفت: رصد از بازار هر روز به صورت مستمر انجام می شود و در صورت مشاهده عدم پروتکل های بهداشتی، واحد صنفی پلمپ می شود؛سلامتی شهروندان در اولویت قرار دارد و صاحبان واحدهای صنفی باید در این ایام نسبت به رعایت مسائل بهداشتی توجه ویژه ای داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه