اخبار داغ

نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد مطرح کرد

برخورد با بنگاه‌داران متخلف حرکتی اثرگذار در کنترل بازار مسکن

برخورد با بنگاه‌داران متخلف حرکتی اثرگذار در کنترل بازار مسکن
آیت‌الله مدرسی با اشاره به برخورد دستگاه قضایی با بنگاه‌داران متخلف، گفت: برخورد با بنگاه‌داران متخلف حرکتی اثرگذار در کنترل بازار مسکن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با تأکید بر اینکه همه باید نسبت به قانون تمکین داشته باشند گفت: رهبر معظم انقلاب در صحبت‌هایشان مطرح کردند که در کشور برخی گرانی‌های بی‌منطق وجود دارد. برخی از این گرانی‌های بی‌منطق در سطح کلان کشور و برخی هم در استان‌ها مشاهده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد اضافه کرد: ما باید درصدد شناسایی از این گرانی‌های بی‌منطق باشیم و مسئولان استان‌ها باید دست در دست هم دهند تا برای کنترل‌گرانی‌های بی‌منطق برنامه‌ریزی کنند.

,

وی یکی از حرکت‌های بسیار خوب و اثرگذار در کنترل و برخورد با بنگاه‌داران متخلف در یزد دانست و اظهار داشت: شاید دراین‌بین برخی از افراد هم بی‌تقصیر باشند ولی در سطح عموم باید تمکین به قانون را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم.

,

نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد بابیان اینکه روشی که امروزه دلالان برای گرانی اراضی و اجاره مسکن دارند باید به‌صورت جدی مبارزه شود عنوان کرد: شاید برخی از این دلالان که در افزایش قیمت‌ها در بخش‌های مختلف اثرگذارند ایرانی هم نباشند و در حقیقت برای مشکل‌آفرینی به این عرصه ورود کرده‌اند.

,

مدرسی در پایان گفت: ما به هماهنگی بین نیروهای نظارتی، امنیتی، قضایی و نیروهای اجرایی استان برای کنترل‌گرانی‌ها توصیه داریم و همچنین جای بسی تقدیر فراوان از نیروهای خدمتگزار برای کنترل‌گرانی‌ها را در استان دارد.

,

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد در پایان اظهار داشت: در جریان مبارزه با گرانی‌ها و کنترل بازار، به شکلی عمل شود که افرادی که در این خصوص نقشی ندارند مشکلی برایشان ایجاد نشود.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه