اخبار داغ

فرماندار تربت حیدریه عنوان کرد؛

تربت حیدریه همچنان در وضعیت نامطلوب کرونایی

تربت حیدریه همچنان در وضعیت نامطلوب کرونایی
علی رستمی گفت: برخی افراد در داخل کشور گمان می کنند مشکلات اقتصادی با رایزنی با غربی ها قابل حل و تحریم ها رفع می شود، حال آنکه ایران در برجام همه زمینه های رفع تحریم را فراهم کرد و متاسفانه غربی ها بدعهدی کردند، زیرا آنها به دنبال پیاده سازی مدل لیبی در ایران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علی رستمی، معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه صبح امروز در چهارمین نشست شورای اداری این شهرستان یادبود شهید حمزه یوسفی، اظهار کرد: آنچه که امروز در حوزه اقتصاد و معیشت شاهد آن هستیم بیانگر آن است که شعارها و سخنان هیجانی و غیر کارشناسی مشکلات اقتصادی را حل نخواهد کرد، چرا که به دنبال تشدید تحریم های جدید شاهد اتفاقات دیگری هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: انسداد کامل منابع درآمدی جمهوری اسلامی و مشکل انتقال طلب ایران از کشورهای خارجی و همچنین انتخابات پیش روی آمریکا، جهشی در بازار بورس، دلار، طلا، سکه و مسکن  ایجاد کرده و از طرفی شوق و اشتیاق مردم به سمت بازار سرمایه نیز مزید بر علت شده است.

,

فرماندار تربت حیدریه بیان داشت: برخی افراد در داخل کشور گمان می کنند مشکلات اقتصادی با رایزنی با غربی ها قابل حل و تحریم ها رفع می شود، حال آنکه ایران در برجام همه زمینه های رفع تحریم را فراهم کرد و متاسفانه غربی ها بدعهدی کردند، زیرا آنها به دنبال پیاده سازی مدل لیبی در ایران هستند.

,

رستمی با بیان اینکه ما نمی دانیم حد یقف آمریکائی ها از جمهوری اسلامی ایران تا کجاست، افزود: مدل لیبی را دیدیم که چگونه محمد قذافی را خلع سلاح و یک کشور ثروتمند را به گدایی انداختند، این راهبرد نظام های بین الملل است که می خواهند کشورهای در حال توسعه را به بهانه های مختلف متوقف کنند.

,

فرماندار تربت حیدریه با اشاره به اینکه غربی ها به دنبال تنش و آشوب در داخل کشور هستند، افزود: با لشکر کشی و حضور خیابانی مشکلات اقتصادی حل و فصل نمی شود، کما اینکه این مدل اعتراضات، خواسته غربی هاست تا بتوانند از این طریق به اهداف خود دست یابند.

,

رستمی با تقدیر از مواضع اصولی و منطقی نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی و رسانه ها، خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال تفرقه و تنش بین مسئولان است و حال آنکه امروز کشور نیازمند وحدت و همگرایی بین قوای کشور است.

,

وی با بیان اینکه به رغم همه نارضایتی و گلایه مندی های موجود، مردم پای نظام و انقلاب ایستادند، افزود: مردم به رغم همه تنگناهای اقتصادی حاضر نیستند اعتبار کشور را واگذار کنند، لذا برای شکست حلقه سخت افزاری و نرم افزاری تحریم ها وارد مذاکره با چینی ها شدیم.

,

فرماندار تربت حیدریه ادامه داد: هر چند مبادلات تجاری ایران با چین 50 درصد مبادلات عربستان سعودی با چینی هاست اما باید از این فرصت بهترین بهره وری را ببریم، لذا نباید اسیر برخی سخنان غیر کارشناسانه و دچار خود تحریمی بشویم، چرا که توافقات و قراردادها باید روال قانونی خود را در مجلس و شورای نگهبان طی کند و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

,

وضعیت تربت حیدریه در کرونا همچنان نامساعد

, وضعیت تربت حیدریه در کرونا همچنان نامساعد,

فرماندار تربت حیدریه به وضعیت این شهرستان و منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی در خصوص کرونا اشاره کرد و افزود: به هیچ عنوان وضعیت مطلوبی نداریم و در روز گذشته رکورد بستری ها در تربت حیدریه با 80 بستری شکسته شد و این موید آن است که وضعیت این منطقه همچنان پر خطر است.

,

وی افزود: چنانچه قرار باشد روزی 10 درصد به آمار بستری ها افزوده شود، امکانات بستری را نداریم، لذا مدیران دستگاههای اجرایی و سازمانها و نهادها و کارخانجات دقت کنند اگر کارمند و یا کارگری علائم مشکوک به بیماری را دارا بود بلافاصله با مرخصی اجباری موافقت تا بیماران غیر حاد در قرنطینه خانگی درمان شوند.

,

رستمی بیان داشت: کمترین تحولات مدیریتی را در سطح شهرستان خواهیم داشت و به مدیران اعلام می کنم 50 درصد از گلایه ها و نارضایتی مردم در همین شهرستان قابل حل است و فقط مدیران باید به سراغ مردم بروند و منتظر دعوت کسی نمانند و به گلایه ها و در دل های مردم رسیدگی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه