اخبار داغ

سال گذشته؛

فرود تکاوران دریایی سپاه، روز تحقیر عوامل ملکه و انگلوفیل‌های داخلی را رقم زد

فرود تکاوران دریایی سپاه، روز تحقیر عوامل ملکه و انگلوفیل‌های داخلی را رقم زد
فرود تکاوران دریایی سپاه ایران بر کشتی انگلیسی در واقع ثبت تاریخی جدید در حوزه تغییر در رفتارهای همیشگی روباه پیر در آسیای غربی و در تعارض با منافع ملی کشورمان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ سال گذشته در ۲۸ تیرماه ابهت و قدرت پوشالی روباه پیر، استعمارگر مغزها و قلب‌های میلیون‌ها انسان، سردمدار همه جنایتکاران عالم و فتنه‌گر بزرگ و بی‌رقیب توسط فرزندان ایران زمین برای همیشه شکسته شد؛ تا آن ها بدانند که دوران اشغال، تحقیر، تحمیل و فتنه‌گری علیه ملت بزرگ ایران به پایان رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

تنفر تاریخی و حقیقی ملت ایران از انگلیسی‌ها هیچ وقت و به هیچ عنوان نه تنها کم نخواهد شد، بلکه آنها با اقدامات ضد ایرانی و رفتارهای مخرب همیشگی علیه منافع ملی ایرانیان ثابت کردند که سزاوار این همه نفرت و بدبینی هستند. در تمام طول سال‌های گذشته این انگلیسی‌ها بودند که مانع از نزدیکی روابط ایران و کشورهای اروپایی شدند و همین‌ها بودند که در سراسر منطقه علیه ایران و ایرانی دست به تخریب و اقدامات خرابکارانه زده و می‌زنند.
انگلیسی‌ها به عنوان مغز متفکر علیه ایرانی‌ها عمل می‌کنند آنها به خوبی می دانند که اگر روزی غول خفته ایرانی بلند شود و خودش را پیدا کند هر آنچه که استعمارگر پیر و روباه مکار جهان در طول چند قرن گذشته اندوخته یک جا باید بگذارد و برود و به همین دلیل است که همواره سر فتنه‌گری علیه ایران باز بوده و سفارت ملکه در تهران لانه فساد و خرابکاری و اقدامات خونین علیه مردم ایران است.

,
,

فروده تکاوران دریایی سپاه ایران بر کشتی انگلیسی در واقع ثبت تاریخی جدید در حوزه تغییر در رفتارهای همیشگی روباه پیر در آسیای غربی و در تعارض با منافع ملی کشورمان بود. واقعیت‌ها به صورت کامل تغییر کرده‌اند، پس از فرود نیروهای ایرانی بر عرشه کشتی انگلیسی عملاً حساب و کتاب دنیا در مورد لندنی‌ها تغییر کرد و آنگلوفیل‌های وطنی برای همیشه تحقیر شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه