اخبار داغ

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت حیدریه:

20 درصد از مشاغل آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات اقدام کردند/ تمدید ثبت نام تا 5 مردادماه

20 درصد از مشاغل آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات اقدام کردند/ تمدید ثبت نام تا 5 مردادماه
علی اکبر اسماعیل پناه با بیان اینکه 20 درصد از مشاغل آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات اقدام کردند، گفت: برای این تعداد افراد 96 میلیارد ریال اختصاص یافته و تاکنون 26 میلیارد ریال نیز پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر اسماعیل پناه، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: دولت امسال برای متضررین از کرونا در حوزه کارگری بیمه بیکاری را پیش بینی کرده که طبق روال قانونی در حال پرداخت است و در ادامه برای کارفرمایان نیز تسهیلات با نرخ 12 درصد vh در نظر گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی بیان داشت: این تسهیلات در 14 رسته شغلی و شامل سه گروه کارگرانی که دارای بیمه هستند، خویش فرماها و متصدیان کارگاههای تولیدی  و همچنین کارگاههایی که به صورت خویش فرما فعالند، می شود.

,

اسماعیل پناه تصریح کرد: 3 هزار و ۶۶۱ واحد آسیب دیده از کرونا در تربت حیدریه مشمول دریافت تسهیلات هستند که از مجموع ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته به استان خراسان رضوی، ۷۰ میلیارد تومان سهم تربت حیدریه است که جذب آن بستگی به حوزه شهرستان دارد.

,

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت حیدریه خاطر نشان کرد: در این طرح برای واحدهای تولیدی به ازای هر کارگر بین 120 تا 160 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می شود که نحوه دریافت آن تا سقف 160 میلیون ریال توسط وام گیرنده با چک و سفته، تا سقف 480 میلیون ریال با یک ضامن و در ادامه تا سقف 2 میلیارد ریال طبق توافق بانک با وام گیرنده با نرخ 12 درصد بصورت اقساط 27 ماهه و با تنفس سه ماهه انجام می شود.

,

وی با بیان اینکه از مجموع 3 هزار و 661 واحد آسیب دیده از کرونا در تربت حیدریه تنها 614 نفر برای استفاده از تسهیلات ثبت نام کردند، افزود: برای این تعداد افراد 96 میلیارد ریال اختصاص یافته و تاکنون 26 میلیارد ریال نیز پرداخت شده است.

,

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت حیدریه به فرصت یک هفته ای باقیمانده استفاده از این تسهیلات اشاره کرد و افزود: ثبت نام این تسهیلات تا 5 مردادماه تمدید شده و تنها 15 درصد از سهمیه ابلاغی یعنی معادل 20 درصد از مشاغل آسیب دیده از کرونا در شهرستان برای این تسهیلات تاکنون اقدام کردند.

,

وی از همه واحدهای تولیدی که از کرونا آسیب دیده اند خواست تا در این فرصت باقیمانده مراحل ثبت نام را در سامانه انجام، تا در ادامه بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

,

اسماعیل پناه همچنین گفت: رانندگان تاکسی نیز تا سقف 60 میلیون ریال می توانند از این تسهیلات نیز استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه