اخبار داغ

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

۲۵۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند/ وجود ۳۴ بیمار بدحال در قزوین

۲۵۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند/ وجود ۳۴ بیمار بدحال در قزوین
پیمان نامدار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: متاسفانه ۲۵۹ بیمار در سطح بیمارستان‌های استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته پنج بیمار اضافه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در استان قزوین اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های سطح استان بستری شدند که خوشبختانه نسبت به روز گذشته ۲۸ درصد کاهش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: متاسفانه هم اکنون ۲۵۹ بیمار در سطح بیمارستان های استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته پنج بیمار اضافه شده است و بالغ بر ۲۰ درصد سطح بستری‌ها در استان بیماری‌های حاد تنفسی بودند و متاسفانه ۳۴ بیمار در وضعیت بد حال و اتصال به دستگاه کمک تنفسی هستند.

,

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: در مجموع در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه یک نفر از هموطنان ما با علائم قطعی و تست پی سی آر مثبت جان خود را از دست دادند.

,

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه استان‌های همجوار ما در وضعیت هشدار و قرمز هستند؛ لذا برای گذراندن وضعیت در استان محدودیت‌های جدیدی اعمال خواهد شد.

,

تشدید نظارت بر تالارها و بسته شدن ورزش‌های پربرخورد و آبی

, تشدید نظارت بر تالارها و بسته شدن ورزش‌های پربرخورد و آبی,

نامدار اضافه کرد: از جمله محدودیت‌ها این است که در مراسم‌های عروسی که در منازل برگزار می‌شود حتماً باید قبل از آن هماهنگی‌هایی با اداره اماکن انجام شده باشد در غیر این صورت غیرقانونی خواهد بود.

,

وی بیان کرد: تشدیدی بر فعالیت مطب‌ها، مساجد و اجتماعات خواهد شد، ادارات، همایش‌ها و جلساتی که غیرضروری است باید تعطیل کنند که ابلاغ شده است.

,

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین عنوان کرد: سالن‌های آرایش زنان از جمله مکان‌هایی بوده که ریسک انتقال بالایی داشته که بسته شده است و همچنین آزمون‌های حضوری تا حد امکان در موسسات آموزشی و مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شده است.

,

وی در پایان تصریح کرد: تشدید نظارت بر تالارها و بسته شدن ورزش‌های پربرخورد و ورزش‌های آبی را در استان داشتیم که اگر این عوامل باعث کاهش بیماری نشود قطعاً در طی هفته تصمیمات جدیدی در ستاد استانی گرفته خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه