اخبار داغ

در گفتگو با بانوی کارآفرین ایوری مطرح شد؛

نیازمند حمایت مسئولان هستیم/ بازار فروش مهمترین مشکل تولیدکنندگان استان است

نیازمند حمایت مسئولان هستیم/ بازار فروش مهمترین مشکل تولیدکنندگان استان است
محبوبه محمدزاده ساکن شهر ایور دارای مدرک کارشناسی حسابداری ،متاسفانه مطابق با رشته تحصیلی امکان شغلی برایش پیش نمی آید اما دست روی دست نمی گذارد وارد کار خیاطی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، خانم محمدزاده از سال 97 باحضور در کلاس مقدماتی خیاطی، آموزش می بیند و بعد از4ماه بصورت حرفه ای کارش را آغاز می کند و با این دیدگاه که برای هرشغلی باید راه های توسعه کار و نیازهای محل زندگی، سطح استان و حتی کشور سنجیده شود به کارش ادامه می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

محبوبه محمد زاده گفت: همزمان با حضور درکلاسهای خیاطی در مورد بازار کار هم تحقیق می کردم چون خیاطی دنیای گسترده ای دارد، با چند متر پارچه، یک چرخ و نخ و سوزن می شود دنیا را زیباتر ساخت.

محمد زاده ادامه داد: دنیای من فانتزی بود و بخش تولید  پوشاک کمتر من را جذب می کرد بنابراین به فکر دوخت سرویس آشپزخانه افتادم. از یک طرف کارهای بی کیفیت و ارزان بازار را می دیدم ، از سوی دیگر ذهن خلاق خودم که می شود باایده های نو، هم کار خوب و باکیفیت وزیبا ارائه کرد و هم یک منبع درآمد بسیار عالی به پا کرد.

,
,
,

وی اظهار کرد: کارم تولید انواع سرویس های پارچه ای آشپزخانه و کاور پلاستیکی لوازم برقی هست که با انجام کار مرغوب برای اطرافیان و آشنایان کم کم مشتری پیدا کردم و کارم رونق گرفت. البته کار من محدود به همین یک محصول نیست، تابستان سال گذشته تولید جامدادی پارچه ای و کیف ساندویچ را داشتیم که با استقبال خوبی روبروشد.

,

این بانوی کارآفرین با بیان اینکه متاسفانه بازار ایران پرشده از کالاهای بی کیفیت و ارزان چینی، گفت: این مهمترین مشکل برسرراه یک تولید کننده داخلی است که برای مقابله با یان مشکل باید مواد اولیه ارزان و مرغوب دراختیار تولید کننده قرار بگیرد تا بتوان دررقابت با کالای چینی موفق شد.

خانم محمدزاده نبود بازار فروش را دیگر مشکل خود عنوان کرد و افزود: هم اکنون در کارگاه کوچکمان با دو نفر نیرو به راحتی روزانه تولید سرویس کامل عروس ر داریم که اگر سفارش بالاتری داشته باشیم ، می توانیم با افزایش نیرو تولید را حتی چهار برابر کنیم.

,
,
,

وی با بیان اینکه تا الان بصورت شخصی مشتری جذب کردم و سفارش پرتیراژی به مانرسیده است، تاکید کرد: حمایت واقعی از کارآفرین دراین زمینه ها باید صورت بگیرد.

,

 این کارآفرین ایوری گفت: بانوان کوشا و مستعد بسیاری در شهرستان و شهر  ایور وجود دارد که بسیار نیازمند حمایت هستند تا استعداد هایشان شکوفا شود. در این راه بشدت نیازمند یاری مسئولین استانی بخصوص در مورد تامین بازار فروش هستیم.

,

وی با بیان اینکه هم اکنون از طریق فضای مجازی و ارسال به نقاط مختلف کشور، محصولات تولیدیمان را به فروش می رسانیم ،خاطرنشان کرد: اگر مسئولین یاری کنند همت درجهت تولید ازسوی ما وجود دارد، کمک مسئولان در راستای فراهم کردن بازار فروش امنیت شغلی برای ما بوجود خواهد آورد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه