اخبار داغ

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی:

100 درصد اعتبارات مشاغل خانگی سال 98 جذب شد/ صادرات بیش از 109 هزار دلاری تعاونی‌های خراسان‌جنوبی

100 درصد اعتبارات مشاغل خانگی سال 98 جذب شد/ صادرات بیش از 109 هزار دلاری تعاونی‌های خراسان‌جنوبی
اشرفی گفت: 100 درصد اعتبارات مشاغل خانگی سهمیه سال 98 در خراسان‌جنوبی جذب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا اشرفی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، از جذب 100 درصدی اعتبارات مشاغل خانگی سهمیه سال 98 خبر داد و گفت: سهم استان از محل منابع مشاغل خانگی سهمیه سال گذشته 6 میلیارد و 200میلیون تومان بوده که با تلاش‌های مجدانه صورت گرفته در استان توانستیم این اعتبار را در دو بانک عامل رفاه کارگران و توسعه تعاون جذب کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: این تسهیلات به 579 طرح پشتیبان و مستقل در استان پرداخت شده که از این محل 876 فرصت شغلی ایجاد شده است.

,

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: از این تعداد 446 مورد به صورت مستقل و 430 مورد در قالب پشتیبان و تحت پوشش بوده است.

,

اشرفی عنوان کرد: طی سه ماه گذشته تعداد مجوزهای مشاغل خانگی صادر شده 187مجوز مستقل و پشتیبان بوده که در سال گذشته  یک‌هزار324 مجوز مشاغل خانگی در استان صادر شده است.

,

وی اظهار کرد: بیشترین تعداد مجوزهای صادر شده در سه ماهه نخست سال مربوط به حوزه میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری با 102 مجوز، حوزه جهاد کشاورزی 51 مجوز و در حوزه صنعت،معدن و تجارت 30 مجوز صادر شده است.

,

 

,

صادرات بیش از 109 هزار دلاری تعاونی‌های خراسان‌جنوبی طی سه ماه

, صادرات بیش از 109 هزار دلاری تعاونی‌های خراسان‌جنوبی طی سه ماه, صادرات بیش از 109 هزار دلاری تعاونی‌های خراسان‌جنوبی طی سه ماه,

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی همچنین از صادرات بیش از 109 هزار دلاری تعاونی‌های استان در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: سه شرکت تعاونی  فعال استان به صورت غیر مستقیم محصولات تولیدی خود را به کشورهای امارات متحده عربی ، عراق و سوریه صادر کردند.

,

اشرفی افزود: کالاهای صادراتی شامل گان جراحی، لباس ایزوله ، فرش و جوجه شتر مرغ بوده است.

,

وی خاطرنشان کرد: تعداد 11 تعاونی در استان نسبت به تغییر خط تولید خود  در راستای مقابله با ویروس کرونا و تولید اقلام بهداشتی  اقدام کردند که از بین این تعاونی‌ها ،شرکت تعاونی سالار سربلند شهرستان طبس  لوازم بهد اشتی از قبیل  گان جراحی و لباس ایزوله را  به کشور امارات متحده بصورت غیر مستقیم صادر کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه