اخبار داغ

معاون قضایی دادستان کل کشور در گفت و گو با دانا :

قاطعانه با سوداگری در حوزه مسکن مقابله می‌‌کنیم

قاطعانه با سوداگری در حوزه مسکن مقابله می‌‌کنیم
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: برخورد با سوداگری یکی از مهمترین مسائل پیش روی این قوه است و به طور قطع باید با پول های سرگردانی که تمامی بازارهای کشور را تحت تأثیر قرار می دهد برخورد شود.
[

سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار کرد: دادستانی در بازپس گیری حقوق بیت المال، اراضی، جنگل ها، ساحل  و هر گونه تصرف غیر قانونی اقدام جدی خواهد داشت و با متخلفان مبارزه می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: قوه قضاییه در معضلات اجتماعی ورود پیدا کرده است، برخورد با سوداگری یکی از مهمترین مسائل پیش روی این قوه است و به طور قطع باید با پول های سرگردانی که تمامی بازارهای کشور را تحت تأثیر قرار می دهد برخورد شود و آن ها را به سمت تولید هدایت کنیم.

,

معاون قضایی دادستان کل کشور با انتقاد از برخی سیاستهای اقتصادی، خاطرنشان کرد: در حالی که تولیدکنندگان ما از عدم نقدینگی رنج می برند،این نقدینگی در بورس، مسکن و دلار  می چرخد و  کشور دچار یک پارادوکس و تناقض شده است.

,

وی تأکید کرد: اگر مسئولان اقتصادی بتوانند پول های سرگردان را به سمت تولید هدایت کنند، مساله اشتغال و تولید حل می شود.

,

عمرانی، با بیان اینکه تورم زندگی مردم را دچار مشکلاتی کرده است، عنوان کرد: اگر تورم و مساله نقدینگی کنترل شود می توان مشکلات اقتصادی مردم را حل کرد.

,

این مقام قضایی ادامه داد: معتقدم کشور دارای منابع گسترده ای است که علی رغم تحریم ها و مشکلات می توان ایران با جمعیت 700 میلیون نفری را اداره کرد؛ امروز مسئولان می توانند مشکلات معیشتی مردم را حل کنند.

,

انتهای پیام/ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه