اخبار داغ

انتقاد محسن هاشمی از تعطیلی "کارخانه واگن‌سازی تهران"

انتقاد محسن هاشمی از تعطیلی "کارخانه واگن‌سازی تهران"
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فعالیت سالهای اخیر کارخانه واگن‌سازی و تولید واگن از سوی این شرکت گفت: این مجموعه در حال تعطیلی است و این مسئله در سال جهش تولید جای تأسف دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن هاشمی امروز در ابتدای جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در پایتخت اظهار کرد: در این زمینه باید اقدامات مؤثری برای کاهش آمار انجام شود و در غیر این صورت ادامه روند افزایشی مبتلایان، شرایط سختی را در پایتخت ایجاد خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به فعالیت کارخانه واگن‌سازی در پایتخت تصریح کرد: این کارخانه در حال تعطیل شدن است و این مسئله جای تأسف دارد و دو قطاری که روز گذشته به خطوط مترو اضافه شد مربوط به آخرین قرارداد منعقدشده شهرداری با شرکت واگن‌سازی تهران بوده است.
,
 
,
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه کارخانه واگن‌سازی تهران 15 سال است که فعالیت دارد، افزود: سالانه حدود 100 واگن در این کارخانه تولید شده است و متأسفانه هم‌اکنون قرارداد جدیدی برای تولید واگن‌های جدید با این کارخانه منعقد نشده است.
,
 
,
هاشمی همچنین از پیروز حناچی شهردار تهران خواست که به‌فوریت قرارداد جدیدی را برای خریداری با کارخانه واگن‌سازی منعقد کنند.
,
 
,
وی گفت: کارخانه واگن‌سازی تهران بالغ بر 500 نیروی فعال دارد و تعطیلی این کارخانه در سالی که به نام جهش تولید نام‌گذاری شده است به‌دلیل نبود قرارداد برای تولید واگن جای تأسف دارد.
,
 
,
انتهای پیام/ا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه