اخبار داغ

مدیر سلامت و محیط کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان:

۴۷ واحد صنفی متخلف در همدان به مراجع قضایی معرفی شدند

۴۷ واحد صنفی متخلف در همدان به مراجع قضایی معرفی شدند
لیدا رافتی از پلمپ حدود ۴۷ واحد صنفی متخلف در شهرستان همدان به علت نادیده گرفتن بهداشت و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لیدا رافتی، مدیر سلامت و محیط کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا و شورای تأمین در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی واحدهای صنفی، گشت مشترکی با حضور مأمورین واحد بازرسی اصناف و اماکن نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و علوم پزشکی به صورت هفتگی تمام واحدهای صنفی و مکان های عمومی را نظارت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی افزود: در این خصوص تا بحال به دلیل عدم توجه به تذکرات بازرسان و عدم رعایت مسائل بهداشتی ۴۷ واحد صنفی به مراجع قضایی معرفی شدند و ۷ مکان عمومی اعم از آرایشگاه های زنانه و مردانه و غیره نیز پلمب شدند.

,

مدیر سلامت و محیط کار معاونت بهداشتی علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه ۳۱ هزار و دویست و سی و دو  واحد صنفی در همدان فعال است، گفت: از این تعداد ۴ هزار و دویست و هشتاد و چهار مورد بازرسی قرار گرفتند که تعداد ۲ هزار و شش صد و نود واحد پروتکل بهداشتی را رعایت می کردند.

,

رافتی تصریح کرد: نظارت دستگاه ها تا پایان بیماری کرونا در استان ادامه دارد و از عموم مردم درخواست داریم با رعایت دقیق نکات بهداشتی، تا حد امکان از منازل خود خارج نشوند تا هر چه سریع‌تر، زنجیره انتقال این بیماری قطع و از وضعیت بحرانی خارج شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه