اخبار داغ

تیم فوتبال سردار بوکان در برابر شهدای بابلسر با تساوی یک بر یک متوقف شد.

«سردار» بحران زده در حسرت برد/ حق میزبانی با تساوی پایمال شد

«سردار» بحران زده در حسرت برد/ حق میزبانی با تساوی پایمال شد
تیم فوتبال سردار بوکان در برابر شهدای بابلسر با تساوی یک بر یک متوقف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس، با آغاز دوباره رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم بحران زده سردار بوکان بدور از هواداران پرشور خود در هفته بیست دوم این رقابت ها میزبان شهدای بابلسر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

در این بازی که شب یک شنبه و به میزبانی استادیوم شهید باکری ارومیه به علت عدم امکانات لازم استادیوم (خاتم النبیا) بوکان برگزار شد سرداری ها همچنان در حسرت پیروزی و تنها با یک امتیاز به خانه بازگشتند

,

تیم سردار بوکان که طی ماه های گذشته با چالش های مختلف مالی، استعفای مدیر عامل و کادر فنی و همچنین مثبت اعلام شدن تست کرونای ۵ بازیکن خود رو به رو بود در اخرین روزهای مانده به شروع دوباره لیگ دسته دوم فوتبال با سرمربی جدید و بومی خود راهی ارومیه شد.

,

شاگردان حسین میر حسامی که هفته ها از تمرین دور بودند در نهایت به تساوی ۱ بر ۱ در مقابل حریف خود متوقف و با ۲۶ امتیاز در رده دهم جدول بدون تغییر نسبت به هفته های گذشته جا خوش کردند.

,

گل تساوی بخش سردار را در این دیدار میثم مرادی در دقایق پایانی برای سردار به ثمر رساند تا شاگردان میرحسامی از یک شکست خانگی دیگر فرار کرده باشند.

,

هم اکنون سردار بوکان در جدول این رقابت ها از ۲۲ بازی برگزار شده با ۲۶ امتیاز از ۶ برد و ۸ تساوی با فاصله ۱۷ امتیازی از صدر جدول برای ماندن در لیگ دسته دوم تلاش می کند.

,

سردار بوکان به عنوان یکی از محبوب ترین تیمهای دسته دوم فوتبال کشور طی ماه های گذشته به علت نبود اسپانسر مالی، بودجه معین، بلاتکلیفی بازیکنان و کادر فنی، عدم ثبات مدیریت با مشکلات عدیده ای رو به رو بوده است که همین مهم سبب عدم موفقیت ان در رقابت ها شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه