اخبار داغ

بخشدار مرکزی درگز خبر داد؛

شروع پروژه بند خاکی ارتیان با اعتبار 40 میلیاردی

شروع پروژه بند خاکی ارتیان با اعتبار 40 میلیاردی
واعظ طبسی گفت: پروژه بند خاکی ارتیان درگز، با هدف کنترل سیلاب، افزایش نفوذپذیری، افزایش پوشش گیاهی منطقه و ... با اعتبار بیش از 40 میلیارد ریال آغاز شد و امیدواریم تا هفته دولت بتوانیم آن را به مردم شریف شهرستان تحویل دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی اله واعظ طبسی، بخشدار مرکزی درگز در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ از شروع پروژه بند خاکی روستای ارتیان درگز خبرداد و گفت: کلنگ بند خاکی ارتیان که طرح مطالعاتی آن در سال گذشته و با هزینه کرد مبلغی در حدود 10 میلیون تومان از محل مشارکت های مردمی آغاز شد، با حضور مسئولین شهرستان و اهالی روستا بر زمین خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

بخشدار مرکزی درگز عنوان کرد: اعتبار مورد نیاز این طرح 4 میلیارد و 300 میلیون تومان است که از محل صندوق ذخیره ملی و با مجوز مقام معظم رهبری تامین شده است؛ امیدواریم این پروژه تا هفته دولت افتتاح شده و مردم بتوانند از منافع آن بهره ببرند.

,

واعظ طبسی تبیین کرد: طرح‌های آبخیزداری فواید متفاوتی دارند که از جمله آنها میتوان به جلوگیری از هدررفت آبهای سطحی، افزایش نفوذپذیری، جلوگیری از فرسایش خاک، کاهش خسارات سیل، افزایش پوشش گیاهی منطقه و ... اشاره کرد.

,

وی با ابراز رضایت از مشارکت بسیار خوب مردم روستاهای بخش مرکزی درگز تاکید کرد: یکی از مولفههای مهم در پیشبرد امورات، علی الخصوص در شرایط فعلی کشور، مشارکت مردمی است که خوشبختانه مردم ما ثابت کردند همیشه از دولت جلوتر هستند.

,

بخشدار مرکزی درگز خاطرنشان کرد: از همینجا اعلام می کنیم مردم عزیز روستاها در هر موردی که نیاز آن را احساس می کنند اگر پای کار بیایند و مشارکت داشته باشند، دستگاه اجرایی هم کمک کار آنها خواهد شد و با پای کار آوردن ادارات و نهادهای ذی‌ربط، انشالله مشکلات را حل خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه