اخبار داغ

امام جمعه ماکو خبر داد؛

برگزاری ۲۳ برنامه به مناسبت هفته نماز جمعه در ماکو

برگزاری ۲۳ برنامه به مناسبت هفته نماز جمعه در ماکو
حجت الاسلام هاشمی، گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته نماز جمعه، ۲۳ عنوان برنامه در این شهرستان اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرزداران ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هاشمی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت بزرگداشت هفته نماز جمعه، اظهار داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی اقامه نماز جمعه به فرمان حضرت امام(ره) و به صورت گسترده در تمامی شهرهای ایران اسلامی است. البته وجود دو خطبه در آن و دعوت نمازگزاران به تقوای الهی توسط خطیب جمعه و پرداختن به مسائل سیاسی اسلام و مسلمین، آن را به یک نماز عبادی و سیاسی تبدیل کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرزداران ,

وی، افزود: برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع ارائه راهکارهای جذب جوانان به نماز جمعه و جلسه شورای اداری با رعایت پروتکل های بهداشتی و با موضوع بزرگداشت هفته نماز جمعه از مهم ترین برنامه های ویژه گرامیداشت هفته نماز جمعه است.

,

امام جمعه ماکو، ادامه داد: عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدای ماکو و بازرگان، دیدار با خانواده محترم امام جمعه فقید ماکو و حضور بر سر مزار وی و نثار فاتحه به روح این عالم بزرگوار، تجلیل از مدافعین سلامت، دیدار با پزشکان و تجلیل از خیرین سلامت، حضور اکیپ سیار شبکه بهداشت و هلال احمر و بسیج و دهیاران در روستاهای تابعه جهت آموزش چهره به چهره فاصله گذاری اجتماعی و مقابله با شیوع ویروس کرونا، جلسه اعضای رزمایش سلامت و موسسات، جلسه موسسات خیریه، تجلیل از فعالان عرصه ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و تجلیل از بانیان رزمایش مواسات و نیز اجرای مسابقه مجازی آدینه، جلسه جوانان هنری و ورزشی و اعضای بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی و بسیج مساجد با امام جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی، تجلیل از مکبران، مجریان و قاریان نماز جمعه و مسابقات قرآن و اذان در فضای مجازی در صورت امکان با همکاری اداره اوقاف تبلیغات و بسیج از دیگر برنامه های ویژه در این هفته است.

,

حضور در خانه سالمندان و دیدار با سالمندان، اصناف و مسئولان شهرستانی از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته نماز جمعه بود که توسط حجت الاسلام هاشمی ارائه شد.

,

وی، با اشاره به اینکه در صورت اقامه نماز جمعه، برنامه هایی شامل استقرار اکیپ پزشکی در مصلی، تب سنجی، سرود دانش آموزی در نماز جمعه، استقرار میز خدمت ادارات، توزیع بسته های فرهنگی بین نمازگزاران را خواهیم داشت، گفت:اصحاب رسانه باید در این راستا همراه و همگام باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه