اخبار داغ

بازگشت «رنگین کمان» به تلویزیون

بازگشت «رنگین کمان» به تلویزیون
عروسک گردان برنامه «رنگین کمان» گفت: از لحاظ متن و فرمت متن‌ها تغییراتی نسبت به فصل‌های قبل داشتیم و بخش سردبیری به برنامه اضافه شده است و روی تمام بخش‌ها کنترل دارد‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «احمد آکشته» عروسک گردان برنامه «رنگین کمان» گفت: از سالی که برنامه رنگین کمان آغاز شد تا امسال چند بار در سری های مختلف این برنامه به عنوان عروسک گردان حضور داشتم. از پائیز سال ۹۸ هم دوباره به رنگین کمان آمدم و سری جدید را به تهیه کنندگی خانم شیرازی شروع کردیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره تغییرات این برنامه در دوره جدید نیز گفت: از لحاظ متن و فرمت متن ها تغییراتی نسبت به فصل های قبل داشتیم و بخش سردبیری به برنامه اضافه شده است و روی تمام بخش ها کنترل دارد‌.

,

این عروسک گردان همچنین ادامه داد: دکور برنامه هم به طور کامل تغییر کرده و رنگ و لعاب تازه ای نسبت به فصل های قبل پیدا کرده است‌.

,

وی با اشاره به عروسک موجود در این برنامه نیز افزود: در هر دوره از رنگین کمان عروسک های مختلف و متفاوتی در برنامه نقش آفرینی کردند، از چرا گرفته تا پنگول و ... اما این روزها عروسک «چی» که از سال ۹۸ در این برنامه حضور داشته، تنها عروسک برنامه است‌ که سبک ساخت آن ماروت است، مثل جناب خان و قیمه خان.

,

برنامه «رنگین کمان» به تهیه کنندگی الهام شیرازی و با اجرای مریم وطن پور از شبکه پنج پخش می شود.

,

 

,

منبع: فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه