اخبار داغ

تحقق مطالبه عشایر بعد از سال ها چشم انتظاری؛

سهم عشایر شهرستان لنده از محل اعتبارات ارزش افزوده محقق شد

سهم عشایر شهرستان لنده از محل اعتبارات ارزش افزوده محقق شد
فرماندار لنده از نشستی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت پیگیری جذب اعتبارات بخش عشایر شهرستان از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس.سید خدادوست موسوی در خصوص ضرورت توجه به عشایر گفت؛ سالها بود از این محل اعتباری نصیب شهرستان لنده نمی شد و خوشبختانه منبعد بصورت مستقیما سهم ارزش افزوده عشایر ما واریز می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرماندار لنده با بیان اینکه این اعتبارات کلیه طرح های مربوط به امور عشایر را شامل می شود گفت: اصل فعالیت در این حوزه ارائه خدمات به کوچندگان است و جمعیت عشایری ۳۲۵۰ نفری شهرستان در مسیر حرکت به ییلاق و قشلاق نیازمند ارایه خدمات زیربنایی مثل احداث پل، احداث راه و مرمت راه ها دارند که از این محل کمک خوبی میشود انجام داد.

,


وی افزود: همچنین خدماتی مثل آبرسانی سیار و تامین آرد یا تامین سوخت و پکیج های خورشیدی مواردی هستند که مورد نیاز جامعه عشایری است و از همین محل مقداری از آن تامین می شود.

,
,

این جلسه با سرپرست اداره کل امور عشایر استان، مدیر کل امور مالیاتی استان، مدیر کل دفتر امور روستائی و شوراهای استانداری در محل دفتر معاون امور عمرانی استاندار برگزار شد.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه