اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان:

روند تدوین و نشر آثار دفاع مقدس در لرستان رضایت‌بخش نیست

روند تدوین و نشر آثار دفاع مقدس در لرستان رضایت‌بخش نیست
سردار کشکولی، فرمانده سپاه لرستان گفت: لرستان در حفظ آثار، تدوین و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از دیگر استان‌ها جا مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل حفظ و آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اظهار داشت: هرچه از گنج دفاع مقدس کار شود باز هم قطره ای از دریاست و بنده نزد شهدا شرمنده هستم که در راستای حفظ آثار، تدوین و نشر آن‌ها عقب افتادگی وجود دارد نه فقط در استان بلکه در کشور همین موضوع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: کتاب های دفاع مقدس در استان حتی به ۴۰ عدد هم نمی رسد و تعداد کمی چاپ شده است، لذا وظیفه ما کشف و صیانت از حقیقت دفاع مقدس است؛ ما همه مدیون دفاع مقدس هستیم و کار دفاع مقدس حفظ تمامیت ارضی در کشور است که در طول تاریخ و جنگ ها بی نظیر بوده، از ۵۰۰ سال پیش تاکنون سه و نیم میلیون کیلومتر مربع کشور به یک میلیون و ۷۰۰ هزار کیلومتر مربع رسیده و بقیه آن از دست رفته است، دومین دستاورد دفاع مقدس تثبیت انقلاب اسلامی است و سومین ارائه الگوی مقاومت و مدیریت جهادی بوده که الگوی مقاومت از دفاع مقدس و جانفشانی های شهدا به دست آمده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان تصریح کرد: استان لرستان در دفاع مقدس خیلی حرف برای گفتن دارد و مدیران قبلی در حوزه نشر و آثار دفاع مقدس کار کرده‌اند اما جای کار بسیار است.

,
,
,

وی بیان کرد: امیدواریم مدیرکل بنیاد حفظ آثار لرستان با تلاش و کوشش بتوانند بخشی از دیون شهدا را جبران کنند و همه ما اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و همه کسانی که در جنگ حضور داشته اند باید در راستای حفظ آثار دفاع مقدس تلاش کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه