اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

حمایت روزنامه شرق از «سعید حجاریان» با حمله به منتقدان/ نگاه جناحی اصلاح طلبان به مسئله فساد

حمایت روزنامه شرق از «سعید حجاریان» با حمله به منتقدان/ نگاه جناحی اصلاح طلبان به مسئله فساد
روزنامه شرق با حمایت از سعید حجاریان تئوریسین اصلاحات که موضوع رانت واردات گندم وی در حال بررسی است، نشان داد که این جریان سیاسی نگاهی جناحی به فساد دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزنامه شرق که این روزها در خصوص خبری که از اطرافیان محمود احمدی نژاد زده بود و کار حتی به تحریریه این روزنامه کشید بازهم جنجالی شده است، حمایت تام و تمامی از تئوریسین اصلاحات که حالا پایش به ماجرای واردات گندم و زمین زدن طرح خودکفایی این محصول استراتژیک و قوت روزانه مردم پا شده است، انجام داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این روزنامه سعی کرد که با به انحراف کشیدن روند بررسی موضوع واردات گندم توسط «سعید حجاریان» و پسرش که یکی از نمایندگان کمسیون اصل 90 مجلس آنرا مطرح کرد و از وزیر جهاد کشاورزی درباره آن سئوال پرسید، موضوع را در حد یک مسئله جناحی تقلیل دهد.
,
 
,
در صورتی که این روزنامه حالا نشان می دهد که نگاهش به مسائلی چون فساد و رانت کاملا جناحی و سیاسی بوده است و اگر فردی از جناح اصلاحات مرتکب فساد شود وظیفه روزنامه های اصلاح طلب نه تنها مقابله با این فساد نیست بلکه حمایت از عضو جریان اصلاحات را بر خود واجب می داند.
, در صورتی که این روزنامه حالا نشان می دهد که نگاهش به مسائلی چون فساد و رانت کاملا جناحی و سیاسی بوده است و اگر فردی از جناح اصلاحات مرتکب فساد شود وظیفه روزنامه های اصلاح طلب نه تنها مقابله با این فساد نیست بلکه حمایت از عضو جریان اصلاحات را بر خود واجب می داند., در صورتی که این روزنامه حالا نشان می دهد که نگاهش به مسائلی چون فساد و رانت کاملا جناحی و سیاسی بوده است و اگر فردی از جناح اصلاحات مرتکب فساد شود وظیفه روزنامه های اصلاح طلب نه تنها مقابله با این فساد نیست بلکه حمایت از عضو جریان اصلاحات را بر خود واجب می داند.,
 
,
این روزنامه در بخشی از این مطلب با عنوان «تسویه‌حساب سیاسی با رمز فساد‌ستیزی» نوشت: « پرونده‌سازی علیه سعیدحجاریان را با تقسیم کار تیمی آغاز کرده‌اند. یک کاربر در شبکه‌های اجتماعی با یادآوری تلاش ناکام یک جریان برای حذف فیزیکی حجاریان در 20 سال پیش گفته است حالا دنبال ادامه کار ناتمام خود با خذف غیرفیزیکی او هستند. این موج از یک‌سو می‌تواند واکنش به اظهارنظرهای اخیر حجاریان باشد و از سوی دیگر می‌تواند اهداف دیگری را دنبال کند که رخدادهای آتی آن را روشن‌تر خواهد کرد. »
,
 
,
, ,
 
,
این رفتار دوگانه را می توان در ماجرای قتل همسر شهردار اسبق تهران که توسط خود «محمد علی نجفی» انجام گرفت و رسانه های اصلاح طلب که همواره خود را حامی زنان نشان میدهند علیه این خشونت آشکار علیه زنان سکوت کردند، به وضوح دید.
, این رفتار دوگانه را می توان در ماجرای قتل همسر شهردار اسبق تهران که توسط خود «محمد علی نجفی» انجام گرفت و رسانه های اصلاح طلب که همواره خود را حامی زنان نشان میدهند علیه این خشونت آشکار علیه زنان سکوت کردند، به وضوح دید., این رفتار دوگانه را می توان در ماجرای قتل همسر شهردار اسبق تهران که توسط خود «محمد علی نجفی» انجام گرفت و رسانه های اصلاح طلب که همواره خود را حامی زنان نشان میدهند علیه این خشونت آشکار علیه زنان سکوت کردند، به وضوح دید.,
 
,
روزنامه شرق یکی از جراید جریان اصلاحات است که انتقاد بسیاری به نحوه اطلاع رسانی و پوشش اخبار مختلف به آن صورت می گیرد. تیتر معروف و جنجالی « امضای کری تضمین است» یکی از همین موارد است که بعدها «مهدی رحمانیان»، مدیرمسئول روزنامه شرق در توجیه بکارگیری چنین تیتری گفت: «من فکر می‌کنم به عقل جن هم نمی‌رسید که آمریکا از برجام خارج شود یا اگر کسی  این را پیش‌بینی می‌کرد، دیگر کسی فکرش را نمی‌کرد او از سازمان بهداشت جهانی یا از اجلاس پاریس خارج شود.»
, روزنامه شرق یکی از جراید جریان اصلاحات است که انتقاد بسیاری به نحوه اطلاع رسانی و پوشش اخبار مختلف به آن صورت می گیرد. تیتر معروف و جنجالی « امضای کری تضمین است» یکی از همین موارد است که بعدها «مهدی رحمانیان»، مدیرمسئول روزنامه شرق در توجیه بکارگیری چنین تیتری گفت: «من فکر می‌کنم به عقل جن هم نمی‌رسید که آمریکا از برجام خارج شود یا اگر کسی  این را پیش‌بینی می‌کرد، دیگر کسی فکرش را نمی‌کرد او از سازمان بهداشت جهانی یا از اجلاس پاریس خارج شود.»,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه