اخبار داغ

معاون دادگستری آذربایجان‌غربی:

مراکز خرید سیب صنعتی در آذربایجان‌غربی ساماندهی می‌شود

مراکز خرید سیب صنعتی در آذربایجان‌غربی ساماندهی می‌شود
حاتمی گفت: باید یک هماهنگی و همکاری بین دستگاه‌های مربوطه برای ساماندهی جمع‌آوری و خرید سیب صنعتی در آذربایجان‌غربی صورت پذیرد تا شاهد مرتفع شدن مشکلات مربوط به آن باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، مرتضی حاتمی صبح امروز در در جلسه بررسی معضلات دپوی غیراصولی و غیربهداشتی سیب صنعتی، اظهار داشت: دپوی غیراصولی و غیر بهداشتی سیب صنعتی از سوی مراکز غیرمجاز در حاشیه جاده‌های استان همه ساله مشکلاتی را چه از نظر بهداشتی و چه از نظر ایجاد ترافیک و چهره ناخوشایند در حاشیه شهرها ایجاد می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی افزود: این امر نیازمند یک هماهنگی و همکاری بین دستگاه‌های مربوطه برای ساماندهی جمع‌آوری و دپوی سیب صنعتی در استان است تا شاهد مرتفع شدن این معضلات باشیم.

,

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی، عنوان کرد: با توجه به در پیش رو بودن فصل برداشت محصول، باید برای جلوگیری از ایجاد مراکز غیرمجازبا هماهگی و همکاری دستگاه‌های مربوطه اقدام لازم انجام شود.

,

وی، ادامه داد: ساماندهی و بهبود وضعیت برداشت محصولات باغی موجب اصلاح شرایط و نیز حل مشکلات بهداشتی در شرایط نامناسب فعلی خواهد شد.

,

این جلسه به درخواست جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی برای ورود دستگاه قضایی استان به مشکلات دپوی غیراصولی سیب در حاشیه جاده‌ها تشکیل یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه