اخبار داغ

جایزه بهترین بازیگر جشنواره تائورمینای ایتالیا نصیب هنرمند مهابادی شد

جایزه بهترین بازیگر جشنواره تائورمینای ایتالیا نصیب هنرمند مهابادی شد
هنرمند مهابادی توانست جایزه بهترین بازیگر جشنواره تائورمینای ایتالیا را کسب کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موکریان، فیلم «نامو» (بیگانه)، نخستین تجربه کارگردانی نادر ساعی‌ور با تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر و طهورا ابوالقاسمی، جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره تائورمینا را برای بختیار پنجه‌ای به ارمغان آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موکریان,

«نامو» پیش از این در بخش فوروم هفتادمین جشنواره برلین حضور  داشت و در جشنواره تائورمینا نیز یکی از ۱۴ فیلم بخش رقابتی فیلم های بلند بود.

,

, ,

پژمان بازغی و نوید محمدزاده، بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون سرمایه گذاران این فیلم‌اند و مجریان طرح این پروژه محسن میمنت و مهدی میمنت بوده‌اند.

,

«بختیار پنجه ای» متولد ١٣٥٦ در مهاباد است. وی سال ١٣٧٦ در رشتە کارگردانی تئاتر دانشکدە هنر دانشگاه تهران پذیرفته شده و کغرگردانی “حلبچە عشق من” در اولین سال حضورش در دانشگاه به عنوان نخستین کار حرفه ای اش به شمار می رود.

,

, ,

وی در سال ١٣٨٠ موفق به قبولی در مقطع کارشناسی ارشد  رشتە ادبیات نمایشی در همان دانشگاه شد.پنجه ای سابقه پنج ساله مسئولیت انجمن هنرهای نمایشی مهاباد را در کارنامه دارد.

,

از دیگر کارهای وی می توان به داستان باغ ‌وحش، جشن تولد، تقاطع، زمستان ۶۶، خستگی ـ همگامی نفس و… به عنوان کارنامه قابل قبول فعالیت های هنری اش اشاره کرد .این هنرمند مهابادی پیش از این نیز با  “چریکەی چیای هاڵۆز” بە جشنوارە بین‌المللی فجر راه یافته بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه