اخبار داغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

"کووید ۱۹" ویروسی خطرناک با علائم غیرقابل پیش‌بینی است/ بستری ۲۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در قزوین

"کووید ۱۹" ویروسی خطرناک با علائم غیرقابل پیش‌بینی است/ بستری ۲۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در قزوین
امیرمحمد کاظمی‌فر ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: کرونا، بیماری خطرناک با علائم غیرقابل پیش‌بینی بوده و همه ما در معرض خطر ابتلا به این بیماری قرار داریم؛ لذا نیاز است که از مواجهه با کانون‌های سرایت و عفونت اجتناب شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرمحمد کاظمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در سطح استان اظهار کرد: هم اکنون ۲۷۰ بیمار با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که آمار فاجعه باری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی افزود: ۵۶ بیمار جدید طی شبانه‌روز گذشته با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان بستری شدند و مجموع بیماران بستری شده در استان تا به امروز به حدود شش هزار و ۷۱۵ بیمار رسیده است.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود که برای پیشگیری از ابتلا به بیماری حتما رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرند.

,

احتمال اعمال محدودیت‌های بیشتر

, احتمال اعمال محدودیت‌های بیشتر,

وی عنوان کرد: کرونا، بیماری خطرناک با علائم غیرقابل پیش‌بینی بوده و همه ما در معرض خطر ابتلا به این بیماری قرار داریم و ممکن است ما را با مخاطره جانی شدید مواجه کند؛ لذا نیاز است که علائم جدی گرفته شود و از مواجهه با کانون‌های سرایت و عفونت اجتناب شود.

,

کاظمی‌‌فر بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی برخی محدودیت‌ها اعمال می‌شود از جمله اینکه فعالیت سالن‌های آرایش زنانه، استخرها و کلاس‌های آموزشی که منجر به ایجاد تجمع می‌شود، ممنوع است.

,

وی در پایان عنوان کرد: قطعا اگر آمار مبتلایان به کرونا در استان افزایش پیدا کند محدودیت‌‌های بیشتری نیز اعمال خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه