اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان خبرداد؛

آغاز ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان از 15 مرداد

آغاز ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان از 15 مرداد
علیرضا فیروزفر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان از 15 مرداد به صورت مجازی آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا فیروز فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به تصمیم‌گیری‌های اخذ شده و با توجه به شرایط انتشار ویروس کرونا، برنامه ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان به صورت مجازی ارائه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی افزود: با توجه به ادامه شرایط بیماری کووید 19، برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری کلاس‌های دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی انجام و اساتید مربوطه مشخص شده است.
,
 
,
این مسئول با بیان اینکه ترم جدید دانشگاه آزاد اسلامی از 15 شهریور ماه آغاز می‌شود، طبق دستورالعمل‌های ارائه شده و آخرین اطلاعات ارائه شده، فعالیت دانشگاه از تاریخ اعلام شده، انجام خواهد شد.
,
 
,
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به راه‌اندازی مدرسه دانشگاه آزاد اسلامی در زنجان، گفت: با توجه به شرایط انتشار بیماری وضعیت این مدارس در ماه‌های آینده مشخص می‌شود.
,
 
,
فیروزفر با بیان اینکه برنامه‌های این مدرسه تعطیل نشده و در حال انجام است، خاطرنشان کرد: مدارس ویژه دانشگاه آزاد اسلامی در دوره‌های پیش دبستانی دخترانه و پسرانه و دبستان در پایه‌های اول، دوم و سوم دخترانه و پسرانه فعالیت خواهند کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه