اخبار داغ

رییس اوقاف رودان خبرداد؛

وقف با نیت حمایت از انرژی هسته‌ای در رودان

وقف با نیت حمایت از انرژی هسته‌ای در رودان
مهدی سقایی از ثبت یک مورد وقف جدید با نیت کمک به پیشرفت هر چه بیشتر انرژی هسته در رودان خبر داد و گفت: این وقف نخستین موقوفه ای با این نیت در استان است که ان‌شاءالله بتواند مشوق واقفین خیراندیش در انجام و ثبت موقوفات جدید به‌خصوص متناسب با نیازهای روز جامعه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی سقایی رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهارکرد: یک قطعه زمین مسکونی به مساحت 189 مترمربع با ارزش بیش از دو میلیارد ریالی به همت واقف نیک‌اندیش "موسی احمدی" با نیت (کمک به مستمندان، هزینه های مسجد، حسینیه، روضه خوانی اهل بیت (ع) و کمک به پیشرفت هر چه بیشتر انرزی هسته ای در کشورعزیزمان وقف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , هرمز,

وی با بیان اینکه این وقف جهت کمک به پیشبرد انرزی هسته ای نسبت به نیات دیگر خیلی کمتر صورت گرفته است، افزود: این وقف نخستین موقوفه ای با این نیت در استان است که انشاالله بتواند مشوق واقفین خیر اندیش در انجام و ثبت موقوفات جدید بخصوص متناسب با نیازهای روز جامعه باشد.

,

سقایی با اشاره به اینکه رسانه ها نقش موثری در ترویج سنت حسنه وقت دارند، افزود: تبلیغ و اطلاع‌رسانی برای فرهنگ وقف در جامعه یک عنصر انکارناپذیر است و قلم‌زدن سخنرانی کردند و تبلیغ در عرصه فضای مجازی می‌تواند منجر به ترویج و توسعه بیش از پیش فرهنگ وقفی شود.

,

رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان رودان با تاکید بر بیان خدمات و برکات فرهنگ وقف در جامعه از سوی رسانه‌ها عنوان کرد: خدمات و برکات فرهنگ وقف چه برای خود شخص و چه برای جامعه می بایست از سوی رسانه‌ها در جامعه تبلیغ شود.

,

سقایی گفت: گره های بسیار بزرگی از سوی فرهنگ وقف در جامعه گشوده شده است و در همین استان هرمزگان نیز در عرصه های مختلفی فرهنگ وقف توانسته است کار گشای بسیاری از مشکلات باشد.

,

رییس اداره اوقاف و امور خیریه رودان با بیان اینکه نیاز روز جامعه باید مد نظر واقفین قرار گیرد و موقوفات به این سمت سوق داده شوند، گفت: جهت دهی واقفین وخیرین به سمت وقف های نوین یکی از لازمه هایی است که می بایست رسانه‌ها در تبلیغ این عرصه تلاش کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه