اخبار داغ

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

شناخت راه‌های نفوذ دشمن؛ وظیفه اصلی سپاه/ برخی با وجود بهره‌‌مندی از عناوین نظام اسلامی، نقش ستون پنجم دشمن را دارند

شناخت راه‌های نفوذ دشمن؛ وظیفه اصلی سپاه/ برخی با وجود بهره‌‌مندی از عناوین نظام اسلامی، نقش ستون پنجم دشمن را دارند
حجت‌الاسلام طیبی‌فر، با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شناخت راه‌های نفوذ دشمنان است، گفت: امروز برخی از عناوین نظام اسلامی و بیت‌المال ملت اسلامی بهره می‌برند اما نقش ستون پنجم دشمنان را دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین طیبی‌فر صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی که با رعایت موازین بهداشتی در کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: امروز باید به موضوع نفوذ و بازی کردن در زمین دشمن توجه کنیم که به یکی از نقاط اصلی در کشور تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی افزود: برخی ندانسته قدم در مسیر دشمن گذاشته و با وجود اینکه خودشان متوجه نیستند، به ستون پنجمی دشمن وارد می‌شوند، اما افرادی که با وجود حضور در عناوین نظام اسلامی و بهره‌مندی از سمت و بیت‌المال در میدان دشمن بازی می‌کنند همان خائنان به نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند.

,

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عنوان کرد: برخی با وجود اینکه از بیت المال بهره‌مند هستند و همچنین از عنایات رهبری و ملاطفت نظام اسلامی نیز استفاده می‌کنند، به جای اینکه بازوی رهبری باشند خود را در میدان دشمن وارد کرده‌اند و نقش ستون پنجم را بازی می‌کنند که این امر نهایت خیانت به مردم و جامعه است.

,

وی ادامه داد: سپاه امروز به عنوان حافظ انقلاب و مبانی نظام اسلامی وظیفه شناسایی و مقابله با ستون پنجم‌های دشمن را دارد و در راستای انجام این وظیفه تمام تلاش و اهتمام خود را به کار می‌بندد.

,

حجت‌الاسلام طیبی‌فر، بیان داشت: اینکه عده‌ای از بیان حقیقت و فریاد برای احقاق حق مردم عاجز هستند، مشکلی است که نتیجه حضور برخی افراد در مناصب و با عناوین نظام اسلامی است که خودشان ستون پنجم دشمن هستند.

,

وی تاکید کرد: امروز نقش اصلی در شناخت ستون پنجم و نیز آگاهی از نحوه فعالیت آن‌ها است چراکه مقابله با دشمنان مستقیم امری است که مشکلی در آن نداریم اما ستون پنجمی‌های حاضر در شئون نظام اسلامی دارای مشکلات عمیق‌تری هستند.

,

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پایان سخنان خود، گفت: نگهبانی از دستاوردها چیزی نیست که غیر از شناخت ستون پنجم محقق شود و راه های نفوذ و مراکز این را بشناسد و اقدام کند.

,

در این مراسم، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید مهدی قریشی» نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی نیز در سخنانی با اشاره به گذرا بودن دوران مسئولیت برای همه، خاطرنشان کرد: بر اساس روایات اسلامی تمام مسئولیت‌ها گذرا و موقت هستند و باید در این زمینه دقت داشته باشیم که هیچ کس در مقامی ماندگار نیست.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، سخنران دیگر این مراسم بود که در سخنان خود با اشاره به جایگاه آذربایجان‌غربی در زمینه شهادت و ایثار، گفت: رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مسلح در این استان به طور مداوم در حال حفاظت و حراست از مرزهای نظام اسلامی هستند و در این زمینه ارتقا و تقویت بعد دینی رزمندگان بسیار حائز اهمیت است.

,

سردار «حبیب شهسواری»، شهادت طلبی و ایثار در برابر زیاده‌خواهی معاندین و دشمنان را جزو نقاط بارز رزمندگان آذربایجان‌غربی دانست و بیان داشت: وجود بنیه قوی دینی و اعتقادی در رزمندگان این استان موجب تمام موفقیت‌ها و تحقق امنیت پایدار در مناطق مختلف شده است.

,

در پایان این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی»، حجت‌الاسلام و المسلمین «علی متین» با حکم نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی معارفه شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه