اخبار داغ

ضرب العجل دو هفته ای به وزیر نیرو برای پاسخ به ابهامات نمایندگان

ضرب العجل دو هفته ای به وزیر نیرو برای پاسخ به ابهامات نمایندگان
سختگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از ضرب العجل دو هفته ای به وزیر نیرو برای پاسخ به ابهامات نمایندگان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خانه ملت مالک شریعتی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  در تشریح جزئیات نشست صبح امروز (سه‌شنبه 31 تیر) این کمیسیون اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون انرژی با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو، معاونین و مدیران این وزارتخانه برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: عمده وقتی که در اختیار داشتیم صرف ارائه گزارش مدیران وزارت نیرو و سوالات و نکات اعضای این کمیسیون شد و فرصتی برای پاسخ مبسوط به سوالات از سوی وزیر نیرو و معاونین وی فراهم نشد. 

,

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: در جلسه امروز مقرر شد که اردکانیان وزیر نیرو در دو هفته آینده گزارش مکتوبی به سوالات و نکات اعضای کمیسیون انرژی به مجلس ارسال کند.

,

شریعتی خاطرنشان کرد: همچنین در این نشست قرار شد که جلسات مشترکی با کمیته برق و منابع تجدیدپذیر کمیسیون انرژی با مدیران ستادی وزارت نیرو برگزار شده تا جزئیات مصوبات آن نشست‌ها به صحن کمیسیون ارجاع شود. 

,

وی تصریح کرد: عمده مباحث مطرح شده از سوی اعضای کمیسیون انرژی ناظر به مشکلات آب و برق مناطق و حوزه‌های انتخابیه آنان بود که مسئولان ستادی وزارت نیرو قول مساعد برای اصلاح امور دادند و اعلام کردند تلاش می‌کنندبه مطالبات مردم در این حوزه پاسخ مناسب بدهند. 

,

انتهای پیام/ ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه