اخبار داغ

معاون اقتصادی استاندار خبر داد

انعقاد بزرگترین تفاهم نامه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد بعد از انقلاب

انعقاد بزرگترین تفاهم نامه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد بعد از انقلاب
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پروژه های جهش تولید گام بلندی در توسعه و اشتغالزایی استان است گفت : ۳۳پروژه جهش تولید بزرگترین تفاهم نامه اقتصادی استان بعد از انقلاب است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس صبح امروز با حضور معاون اقتصادی استانداری نشست بررسی قرارداد عاملیت ۳۳ پروژه جهش تولید با اشتغال زایی ۱۳ هزار نفر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 در این نشست که با حضور مدیران عامل بانک های استان برگزار شد از بانک ها خواسته شد ۷۱۳ میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی به این پروژه ها اختصاص داده شود.

,

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یارانه تسهیلات این پروژه ها را بالغ بر ۷۷ میلیارد تومان ارزیابی کرد و گفت: در این نشست بانک های طرف قرار داد پروژه ها مشخص می شوند.

,

وی هدف از این تفاهم نامه ها را اجرا ، تکمیل و بهره برداری ۳۳ پروژه تا پایان سال عنوان کرد .

,

رئیس برنامه و بودجه استان با تشریح میزان اعتبارات این پروژه ها گفت : روند اجرای پروژه ها به صورت هفتگی رصد می شوند.

,

سلحشوری ۱۳ پروژه آب و کشاورزی ،۹ پروژه صنعت و معدن، ۹ پروژه گردشگری، انرژی ۱و فرابخشی ۱ پروژه را پروژه های جهش تولید استان عنوان کرد .

,

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به اینکه پروژه های جهش تولید گام بلندی در توسعه و اشتغالزایی استان است گفت : ۳۳پروژه جهش تولید بزرگترین تفاهم نامه اقتصادی استان بعد از انقلاب است .

,

صمیمی دوست گفت: تیم های کارشناسی به صورت هفتگی بر پروژه ها نظارت می کنند و همه این پروژه ها باید تا پایان سال اجرا و به بهره برداری برسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه