اخبار داغ

جانشین رئیس پلیس راه ناجا خبرداد؛

اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا شنبه

اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا شنبه
سرهنگ شرافتی درباره جزئیات اعمال محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۱ مرداد ماه تا شنبه ۴ مردادماه در جاده‌های کشور، توضیحاتی داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه ناجا در گفت‌وگویی درباره جزئیات اعنال محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۱ مرداد ماه تا شنبه ۴ مرداد در جاده‌های کشور، اظهار کرد: تردد موتور سیکلت‌ از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱ مردادماه تا ساعت ۶ صبح شنبه ۴ مردادماه در محور‌های کرج -چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران -سمنان -مشهد و بالعکس ممنوع است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
جانشین رئیس پلیس راه ناجا درباره تردد خودروهای سواری در محور کندوان، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه ۳ مردادماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران –شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ روز جمعه ۳ مردادماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یکطرفه خواهد بود. 
,
 
,
او با اشاره به تردد وسایل نقلیه در محور هراز، گفت: در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ روز جمعه ۳ مردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ روز جمعه ۳ مردادماه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود. 
,
 
,
سرهنگ شرافتی بیان کرد: اجرای محدودیت‌های گفته شده منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو شده تلقی می‌شود.
,
 
,
جانشین رئیس پلیس راه ناجا درباره تردد وسائل نقلیه سنگین، به استثناء حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی، گفت: در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.
,
 
,
او درباره تردد این نوع وسایل نقلیه در محور هراز گفت: در محور هراز تردد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه ۱ مردادماه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۲ و ۳ مرداد از محور هراز ممنوع است.
,
 
,
انتهای پیام/ا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه